Polarbastard/Reserve Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Skulle nettopp (ca 04:00) sjekke AETAT`s hjemmeside, en kompis bad meg om å finne noen ledige jobber han kunne prøve å søke på..... Dette fikk jeg til svar da jeg forsøkte å søke i databasen: "**Feilmelding** Tjenesten du forsøker å benytte er dessverre ikke tilgjengelig mellom 23.00 og 07.00" Gudbevaremegvell!!!! Tidsavgrenset søk!!!! Det må da være grenser på offentlig inneffektivitet!!! Lenke til kommentar
kag Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Oh, herre! Det DER er byråkratiet i praksis det. Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Kanskje de er såpass langsiktike at de skal spare strøm ved å skru av serveren der hvor jobbene ligger mellom 2300 og 0700 da resten av verden ikke akkurat henger på linjen deres? Evnt. at databasen med alle jobbene oppdatere/vedlikeholdes i denne tidsperioden... Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 hehe. Forrige gang jeg var inn på Aetat spurte de meg (seriøst!) hvorfor jeg ikke valgte å utdanne meg sykepleier, det er det de trenger nå.. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Er en tråd om dette allerede. Bra sjukt ja... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Uten at jeg har noe greie på det... Grunnen er vel kanskje at det der er sånn dagsjobbdatabase? Likevel, den burde vel kunne oppdateres løpende.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Tor bfisk laget en tråd om dette. Uansett, om det ikke har med databaseoppgradering å gjøre, er det ganske, ganske sykt. Eller kanskje de har manuell databse? Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 En av polakkene til HalTan sitter i kjellern og mater hullkort fra kartoteket hele natten Nei, seriøst, aetat sin jobbapplikasjon er ganske ny, så hvis det er tilfelle at den må være offline hele natten for å oppdatere så håper jeg de ikke betalte mye for den... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 En av polakkene til HalTan sitter i kjellern og mater hullkort fra kartoteket hele natten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå