Aetius Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg har lenge brukt Easynews nå, men ønsker å bytte tiul en tjeneste som er billigere, som for eksempel http://news.astraweb.com/. Problemet er at jeg vil gjerne ha en tjeneste som er (nesten) like brukervennlig som Easynews, men da gjerne uten denne irriterende begrensningen på 19 GB i måneden/per 10$. Noen som har noe å anbefale? Noen som vet om Astraweb er brukbare mht det jeg har nevnt her? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Les denne tråden. Takker for hjelpen, men jeg HAR lest den tråden. Det jeg var ute etter var en annen usenet-server som kan tilby lignende brukervennlighet som Easynews (dvs helst web-grensesnitt for binærgrupper), men som tilbyr ubegrenset nedlastning for en månedlig sum, lignende Astraweb. Lenke til kommentar
Tommy Dreamer Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Les denne tråden. Takker for hjelpen, men jeg HAR lest den tråden. Det jeg var ute etter var en annen usenet-server som kan tilby lignende brukervennlighet som Easynews (dvs helst web-grensesnitt for binærgrupper), men som tilbyr ubegrenset nedlastning for en månedlig sum, lignende Astraweb. Du kan se i denne linken og se om du finner en usenetserver der som er interessant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Les denne tråden. Takker for hjelpen, men jeg HAR lest den tråden. Det jeg var ute etter var en annen usenet-server som kan tilby lignende brukervennlighet som Easynews (dvs helst web-grensesnitt for binærgrupper), men som tilbyr ubegrenset nedlastning for en månedlig sum, lignende Astraweb. hva slags web-grensesnitt er det snakk om? (har aldri brukt easynews før). De fleste tilbyr bare tilgang til nyhetsgruppene og stort sett ikke noe mer. Hvis det er en slags oversikt over hva som finnes i de forsjellige gruppene du er ute etter finnes det gode alternativer til dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå