Cuneax Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Jeg har veldig lyst til å se denne filmen, men såvidt jeg veit finnes den på dvd med kun fransk eller engelsk tale, altså ingen engelsk teksting. Nu syns jeg det er litt tungvint å lære seg fransk for å se en film (selv om jeg faktisk har hatt fransk i 6 år og har intensjoner om å fortsette å lære språket), så da lurer jeg bare på om noen har hørt om en ny dvd-utgave med fransk tale og engelsk tekst? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=1661 Sone 1 DVD'en har både orginalt språk og subtitles. Og hvis du er teit så kan du se den med engelsk dubb Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hmmm den filmen har eg på vhs men husker ffs ikke om det var dubbet eller original. Var en god film så eg tror ikke det var dubbet. Klarer noen å se dubbede filmer i det hele tatt? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Den filmen er gitt ut med både fransk og engelsk tale. Det vil si IKKE dubbet men laget med 2 forskjellige språk.. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Ser masse filmer dubbet jeg. Men i de tilfellene fins ikke det orignale lydsporet. Jeg vil heller se filmen dubbet i stedet for å ikke se den i hele tatt. Og veldig mange italienske filmer er dubbet. Fordi skuespillerene er fra forskjellige land, og man kan ikke ha en film hvor folk bytter på språk hele tiden. Endret 19. august 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Sone 1, ja, jeg vil helst ha Sone 2. Kommer sikkert en gang. Nu skal jeg være borte et år, så da har den å komme på Sone 2 innen den tid. Lenke til kommentar
Svin Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Kjøpte den på play.com uten å få med meg at den var dubbet Utrolig bra film! Anbefales på det varmeste hvis du kjøper den med fransk lydspor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå