noseh Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Jeg har en Hansol 710D, innkjøpt fra komplett for ca. to år siden, som jeg nylig sendte inn til reparasjon til Effekt, etter anmodning fra komplett. Skjermen lagde mye støy, men fungerte likevel. Etter 3-4 uker fikk jeg skjermen tilbake fra Effekt, som skreiv på servicerapporten at "Apparatet har blitt reparert og testet." Så, jeg kobla opp monitoren, skrudde den og pc'en på, og oppdaga at skjermen ikke viste noe bilde. Skjermen går fra stand-by modus når man skrur på pc'en (kan sees på led ved power-bryter), og man hører de vanlige "klikk"-ene når skjermen skifter oppløsning. Jeg ringte Effekt dagen etterpå for å høre hva slags reparasjon de hadde utført, siden skjermens funksjonalitet hadde stupt siden jeg sendte den inn. Da møtte jeg på en sentralbord-dame som sa at hun ga videre beskjed til en tekniker, som igjen skulle ringe meg opp, noe som enda ikke har skjedd (godt over ei uke siden jeg ringte første gang). Jeg forsto at jeg ikke kom mange veier med Effekt, så jeg sendte mail til Komplett.no, siden det var der jeg hadde kjøpt skjermen ifra, og forklarte problemet mitt. Jeg fikk i svar at det er Effekt som er servicepartner med Hansol, så det er de som skal ordne dette for meg, men om jeg ikke fikk kontakt med dem, skulle jeg søke retur på skjermen hos Komplett, og i søknaden spesifisere at jeg ikke fikk kontakt med Effekt. Jeg fylte så ut søknaden på Komplett.no, og smurte meg med tålmodighet. Det er 5 dager siden jeg sendte inn søknaden, men jeg har enda ikke hørt noe fra Komplett, som sier at det skal ta 1-2 dager å få svar på slike søknader. Jeg begynner å bli rimelig lei av å ikke ha en skjerm som fungerer, noe som jeg la til i søknaden til komplett, og jeg håper for herrens skyld at Komplett finner en løsning som gjør meg fornøyd (refundering), og ikke bruker enda flere uker på denne saken. Edit: Kom på nå at denne er feilposta skal vel egentlig være i webshoperfaringer. Om en moderator kunne flytta denne hadde det vært flott Endret 18. august 2004 av noseh Lenke til kommentar
noseh Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Komplett har nå tatt kontakt (PM'a meg) og jeg har fått tak i returnr. Sender monitoren inn imorgen Legg merke til at det er Effekt som fortjener ris på stumpen, og ikke Komplett Lenke til kommentar
noseh Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg har _enda_ ikke mottatt en ny skjerm (3 måneder siden jeg sendte inn første gang). Har purret og purret, bedt om å få refundert skjermen, men alt jeg har fått til svar er "produsenten har problemer med levering, og om kunden skal kunne kreve pengene tilbake skal ordren ha vart i over x antall uker." Nå ser det ut som om de har sendt en ny skjerm til meg fra (d)Effekt.no, MEN... Skjermen har ikke flatt bilderør, noe min hadde. Skjermen støtter ikke like høye oppløsninger på like høye frekvenser som min gamle skjerm gjorde. Kan de erstatte skjermen med en DÅRLIGERE skjerm?! Jeg vil ha pengene mine tilbake så jeg kan kjøpe meg ny skjerm og bli kvitt dette problemet Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Går det ikke an at komplett kan erstatte den skjermen din da ? Synes det er litt rart, at det er effekt, som sender en ny skjerm, når det er komplett som du kjøpte skjermen fra. Lenke til kommentar
noseh Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) saken er den at Effekt er service-partner med Hansol (skjermens produsent). det var dem jeg sendte skjermen til reparasjon til i starten, etter anmodning fra komplett. Likevel var det jo komplett jeg kjøpte den fra, så det er jo de som har ansvaret for at kunden skal være fornøyd. Sendte mail tidligere idag til komplett angående refundering, men må nok vente til etter helga på svar. Må nok ringe dem og snakke med dem, blir for mye misforståelser og forsinkelser over mail Endret 29. oktober 2004 av noseh Lenke til kommentar
lodott Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Nei de kan ikke sende deg en dårligere skjerm med mindre du godtar det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå