Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med Shuttle SS56G

Anbefalte innlegg

Hei. Har nettopp fått tak i en Shuttle SS56G. Har montert en Intel Pentium4 2.8ghz Prescott cpu og Twinmos 512mb 400mhz ram. Maskinen starter opp, men når jeg har inn i bios og ut igjen, vil dein ikke starte. Etter hver gang dette sjer så må jeg nullstille biosen. Den starter ikke hver gang jeg har gjort det heller. Så nå er det like før jeg hiver ***** ut ruta.

Noen her som har noen tips?

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmmmm skulle si at kanskje rammen ikke var støttet av pc. men twinmos skulle være ok, har twinmos dualtchannel pc3200....dette er også 400mhz...men jeg kjører det på 333mhz siden det er amd cpu i min sn45g barebone(xp2500 )(amd)

Endret av div_
Lenke til kommentar

Inne i bios så har du et valg der du kan sette bios til type "failsafe" el lign.. husker ikke i farta.. har hatt lignende problem med en shuttle box tildligere og jeg tror det var det som skulle til.. (uten at jeg husker helt sikkert..) jeg har montert og satt opp sikkert 100 shuttle bokser i jobbsammenheng, og mitt inntrykk er at de fungerer jevnt over bra.. har hatt noen returer men gjevnt over er jeg veldig fornøyd.. PS: har du nettopp kjøpt boksen og opplever den type problemer, foreslår jeg at du kaster den tilbake til leverandør istedet for ut vinduet :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...