Miss P Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Har slitt med varmen jeg også i det siste, og har endt opp med å måtte underklokke pc'n for å få den til å svive... (Kjører en XP 2800+ hvis det er interessant å vite ) I dag har jeg vært og kjøpt meg ny fin kjøler og sølvpasta, og den er mye kaldere i dag Jeg holder på å rippe en dvd *tynetyne pc* og temperaturene jeg får med MBM5 er Case 33°, CPU Diode 70°, og CPU Socket 60°. Men hvilken er det jeg vil 'vite' av diode og socket? Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Diode er "inni prosessoren" dvs kjernetemperaturen, socket er den som vanligst blir avlest, siden ikke alle hk har støtte for kjernetemperaturavlesning (laaaaaangt ord som sikkert er feil) Jeg for min del, ser på diode Du vil "vite" diode, for det vil jeg Correct me if i'm wrong Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) På de hovedkorta jeg har hatt som har avlest "diode"-temperatur så har tempen ALLTID ligget på 70C uavhengig av load, romtemperatur og den andre avleste CPU-tempen. Edit: Bør kanskje nevnes at jeg har Intel, ikke AMD da... Endret 18. august 2004 av sedsberg Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Hvilken kjøler kjøpte du Miss P ? Lenke til kommentar
Miss P Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Jeg kjøpte denne: SilentBreeze 462 III Jeg har ikke noe peiling på sånt (enda, det er utrolig hva man må lære når man har dataprobs hehe), og min lokale data-butikk (Jæren Data) hadde bare to å velge mellom, og da tok jeg den siden den er stille forsto jeg, og av kobber Hva synes dere om tempsene mine mens Auto Gordian Knot sviver på full fres da? Jeg har ikke satt den opp i 166mzh x 12,5 enda, er det jeg pleier å kjøre den på (nå kjører jeg 100mhz x 12,5), men når jeg prøvde å rippe den samme dvd'en i går (underklokka da også) så slo pc'en seg av etter 4-5 minutter.....nå har den jobba i snart tre timer Hva er normale/greie temps på en AMD prosessor under load? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå