Pug Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Jeg skal ha nytt tastatur, og jeg har sett litt på disse to tastaturene: Keytronic KT2001 Logitech UltraX Trenger ikke noen fancy duppeditt taster, så disse to tastaturene så veldig bra ut... Hvilket av disse to egner seg best til spilling/surfing? Endret 18. august 2004 av Pug Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Anbefaler Keytronic på det varmeste, høy kvalitet og veldig gode taster. Slitesterkt som fy. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Anbefaler Keytronic på det varmeste, høy kvalitet og veldig gode taster. Slitesterkt som fy. Er det veldig bråkete, eller er det "helt vanlig" støynivå på det? Fra før har jeg et ganske så slitt NoName tastatur til 100 kroner... Leste at UltraX har "bærbar-PC-taster"... Funker slike myke/"stillegående" taster noe særlig til spilling? UltraX ser jo stilig ut Men om det ikke funker noe særlig bra til spilling satser jeg heller på Keytronic... Endret 18. august 2004 av Pug Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Jeg synes ikke keytronic bråker, alle har forskjellig "smertegrense" når det gjelder støy, vil nok sette det i "normal klassen" Spiller du med w-a-s-d tastene så er det ikke rare lyden som kommer siden du sitter med fingrene på tastene hele tiden. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Jeg synes ikke keytronic bråker, alle har forskjellig "smertegrense" når det gjelder støy, vil nok sette det i "normal klassen" Spiller du med w-a-s-d tastene så er det ikke rare lyden som kommer siden du sitter med fingrene på tastene hele tiden. Ja, det er sant... Hvordan fungerer det med UltraX? Er tastene såpass myke at fingerene ikke kan sitte på w-a-s-d, eller går det greit? (Liker UltraX's utseende ) Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg er svært interessert i Ultra X keyboardet selv. Skal utelukkende brukes til gaming (og seff litt chat). Jeg liker utseendet godt på det, men vil gjerne høre fra noen som har det selv og kan fortelle om det ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå