Znoken Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Når jeg går inn på internet sider så får jeg en 2-4 bloppe lyder..Veldig irriterende...Er det noen som har vært borti noe lignende som kan hjelpe meg og bli kvitt de korte bloppe/dråpelydene... Endret 18. august 2004 av Znoken Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Kanskje du har en pop up killer som lager de lydene? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Den eneste popupkilleren jeg har er den som følger med SP2 og jeg hadde de bloppe/dråpelyden før jeg installerte den... Lenke til kommentar
nomercy15 Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Bloppelyder? Sitter du på do da eller? :!: Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Bloppelyder?Sitter du på do da eller? :!: Prøv og vær litt seriøs da og slutt og oppfør deg som en fjortis med løpetid... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 tools-pop up blocker - pop up blocker settings Ta bort haken ved "play a sound when a popup is blocked" . Har du gjort det ? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Ja den har jeg tatt bort men lydene er der fremdeles.... Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Vel da fant jeg ut hva bloppelydene var....Har scannet hele pc`n nå og fant 2 trojanere som jeg fikk fjernet...Med de borte så forsvant jaggu lyden og...Men skjønner ikke at de ikke har blitt funnet før, da jeg scanner pc`n min sikkert 10 ganger i uken for virus.... Navnet på trojanerene var: TrojanDownloader.IN.Service.H trojan TrojanDownloader.Dyfica.CQ trojan Endret 18. august 2004 av Znoken Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Start > Settings > Control Panel > Sounds and Multimedia > Scheme: No Sounds Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Start > Settings > Control Panel > Sounds and Multimedia > Scheme: No Sounds Nope,men takk...Fjernet 2 trojanere (les over) og lyden forsvant... Lenke til kommentar
div_ Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 10ganger!? wow, det gidder ikke jeg..Norton er så treigt...men er alikevell veldig fornøyd..bruker du schedule scan eller? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 (endret) 10ganger!? wow, det gidder ikke jeg..Norton er så treigt...men er alikevell veldig fornøyd..bruker du schedule scan eller? Bruker Nod32...scanner raskt og bruker veldig lite ressurser... men ja, Norton er treigt....veldig treigt og ressurskrevende..... Endret 18. august 2004 av Znoken Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Skal du ha en villt bra og rask antivirus scanner så anbefaler jeg NOD 32 fra Eset, kverker trojanere og det som er bare det nermer seg PC'n hehe Edit: Znoken - det var det JEG skulle si Endret 18. august 2004 av Hoax Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Uff da,når jeg slo på pc`n idag glad og lykkelig over og ha blitt kvitt bloppe/dråpelydene så kom jeg fort ned på jorden igjen....Jaggu hadde de kommet tilbake....Har sitti og prøvd og bli kvitt de nå 2-3 timer men ingenting hjelper...Er det ingen på forumet som har vært ute for noe lignende da??? Er åpen for alle forslag.... ps.hvis det er til hjelp så kjører jeg wxp pro Endret 19. august 2004 av Znoken Lenke til kommentar
KriB Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Pørv online scanneren til symantec. http://security.symantec.com/default.asp?p...id=ie&venid=sym Den finner det meste (men sletter dem ikke) Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Pørv online scanneren til symantec. http://security.symantec.com/default.asp?p...id=ie&venid=sym Den finner det meste (men sletter dem ikke) Har kjørt alt av netscan jeg kan finne og de finner ingenting... Lenke til kommentar
KriB Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 I og med at du har kjørt av alt av scannere vil jeg anbefale deg å liste opp alle prosesser som kjører på maskinen (ta screenshot) og poste det her, så kan folk her på forumet ta en titt. Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Hei! Gjør dette: - Last ned seneste oppdateringer fra Symantec via Live Update. - Last ned og installer AdAware og SpyBot. - Gå til Start -> Run -> skriv msconfig og trykk ok. Gå til Startup-fanen og fjern krysset på det du synes ser merkelig ut (bruk www.google.com hvis du er usikker) - Oppdater både AdAware og SpyBot og restart maskina i safemode - Kjør full virusscan med Norton i safemode - Restart maskina i vanlig mode og kjør AdAware. Fjern det AdAware vil du skal fjerne. - Kjør SpyBot. Fjern det SpyBot vil du skal fjerne. Mulig AdAware/SpyBot vil kjøre en scan rett etter en reboot - dette er ok. Lykke til! Lenke til kommentar
SupahMan Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 http://housecall.trendmicro.com anbefales også. Det meste er vel nevnt ovenfor. Funker det ikke, får du bare kjøre igang OS cd'n Lenke til kommentar
Valent Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 svikere!!! bruk www.norman.com - norsk selskap, + at det fungerer bedre en norton!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå