TheDarkListener Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Har fått i oppdrag å legge inn noen sanger på en Packard Bell AudioKey. Prøvde først og bare kopiere filene til mp3en, men fikk en feilmelding om at den trengte og bli formatert. Prøvde å formatere, men ingen ting skjer (høyreklikket på den i Min datamaskin) og klikket på formater. Noen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
dwarrel Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Kanskje du trenger et eget program for å formatere eller "klargjøre" den for mp3 ? Ta en titt på hjemmesidene til Packard Bell så finner du sikkert noe info der. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Kanskje du trenger et eget program for å formatere eller "klargjøre" den for mp3 ?Ta en titt på hjemmesidene til Packard Bell så finner du sikkert noe info der. Nei, har skjekket og det står at jeg at skal bruke det innebygde formaterings programmet i windows. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Ser ut til at det ikke skal være nødvendig med ekstra programvare i XP nei, men se H E R Står at det i denne driveren også følger med format verktøy som kan brukes i XP. Se om det kan være til hjelp. Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Heisann TheDarkListener! Eg har akkurat denne mp3-spelaren sjølve ei lita stund.. Hadde også det samme problemet.. Men etter at eg tok den utav usb'en og inni igjen, så kom det opp ein ekstra harddisk (altså to) og da gjekk det ann å legge inn på den andre harddisken..(uten å formatere :-) ) Lenke til kommentar
morten_ Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 må kun formateres i fat 16 (vises som bare FAT i win xp sitt innebygde format verktøy. formaterer du den i fat 32, skjer det som du beskriver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå