ZeXeL Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Hei og hå jeg har bestilt dette nå.... http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123969&cks=PRL Lurer bare på om dette er bra? Har aldri drevet med vannkjøling før så jeg er en smule nærvøs... Noen som har noen tips? Montering, ting jeg bør huske på eller noe i den dur? Mvh Øyvind Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Greit nok det settet, ikke det beste, men ikke dårlig heller. Angående montering. Sett sammen alt utenfor kabinettet først, og "testkjør" det i 24+ timer for å unngå lekkasjer. Det er vel det viktigeste... Lenke til kommentar
Kausebol Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Er dette den 89987987 tråden med " er dette bra? , Er dette brukbart? får jeg plass til dette i huset? " ? Lenke til kommentar
ZeXeL Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Lol sorry.... Kan slette den hvis den er plagsom.. Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Helt kurrant sett det der. Ang. tips - Test kjølingen uten maskinvare slik at du oppdager evt. lekkasjer uten å ødelegge maskinvare. - Bruk batterivann med frostveske, du får begge på bensinstasjonen. 10-20% forstveske for å hindre algevekst Ellers er det ikke så mye å bekymre deg for, bare pass på at vannslangene ikke "river" i vannblokken slik at det blir skjevt trykk på cpu, da blir varmeoverføringa dåligere. Lenke til kommentar
ZeXeL Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Helt kurrant sett det der. Ang. tips - Test kjølingen uten maskinvare slik at du oppdager evt. lekkasjer uten å ødelegge maskinvare. - Bruk batterivann med frostveske, du får begge på bensinstasjonen. 10-20% forstveske for å hindre algevekst Ellers er det ikke så mye å bekymre deg for, bare pass på at vannslangene ikke "river" i vannblokken slik at det blir skjevt trykk på cpu, da blir varmeoverføringa dåligere. Ok... Takker. Men hvis det finnes et bedre sett i samme prisklasse så kan du bare komme med tips. Kan fortsatt avbestille. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Er dette den 89987987 tråden med " er dette bra? , Er dette brukbart? får jeg plass til dette i huset? " ? har du ikke noe fornuftig å si, så unnlater du å svare, ok? Har sett flere slike fra deg, og ser jeg enda flere, fører det til advarsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå