Heatsink Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 for de som ennå lurer på hvor linken er... til mannen som laga alt dette: få se noen skikkelige bilder av hvordan de strømpene lyser Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Prosjektet er bra det , bare så det er sagt med en gang , men hvorfor heter det fanless?? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Prosjektet er bra det , bare så det er sagt med en gang , men hvorfor heter det fanless?? fordi han er fan av lian-li? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 orker ikke ironi nå.. fanless= "vifteløs" Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Flott. Kjempe bra arbeid! Litt leit å få ut de siste boblene. Blokken har ikke 100% optimalt design heller. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 orker ikke ironi nå.. fanless= "vifteløs" Vet jo det da , men det er jo vifter i det , dermed er det jo ikke vifteløst . Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) orker ikke ironi nå.. fanless= "vifteløs" Vet jo det da , men det er jo vifter i det , dermed er det jo ikke vifteløst . Ser ingen vifter jeg. Endret 12. september 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 det er tre vifter under radiatoren og to i bakant av kabinettet! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) det er tre vifter under radiatoren og to i bakant av kabinettet! De to i bakkant er ikke plugget i, og jeg kan ikke se noen vifter unnder radiatoren. Endret 12. september 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 det er tre vifter under radiatoren og to i bakant av kabinettet! De to i bakkant er ikke plugget i, og jeg kan ikke se noen vifter unnder radiatoren. nei men han skal ha det... bare tester nu [tror jeg] Lenke til kommentar
am3k Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Mangler: Ingenting, vurderer alikevel omdøping av prosjektet da idle ligger på 55 mot 36 før. Mulig det blir hei til Sunbeam Rheobus og Papst. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Mangler: Ingenting, vurderer alikevel omdøping av prosjektet da idle ligger på 55 mot 36 før. Mulig det blir hei til Sunbeam Rheobus og Papst. Ok , vet han i utgangspunktet hadde planer om å kjøre vifteløst og da var titteln riktig , men siden han forandret på dette lurte jeg bare . Ikke fordi det har noen betydning , bare pirket litt Som sagt tidligere , et meget bra prosjekt Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Ingen av viftene kjører nå, men han har de der i tilfelle han må bruke de. (though fem "backup" 120mm er ganske mye) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Damn, fikk lyst på et slikt kabinett! Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Ser det er diskusjon om vifter....bare for å drepe den med en gang. Ingen vifter kjører men det er helt riktig at det er to i bakant og en i topp, 80 mm alle sammen, de er der rett og slett for å begrense støvintaket til jeg får slengt på et filter men helt riktig observert, de er ikke kopplet til. Når det gjelder radiator så har jeg tre 120mm Papst i bakhånd pluss en Sunbeam Rheobus. Dette er ikke kopplet til og det har jeg heller ingen planer om selv om det står på hjemmesiden. jeg har nemlig flasha bios og det hjalp på tempen. Akkurat nå står pc'n til testing med prime og senere i kveld kommer det testresultater av temp og bilder av burken i mørket so stay tuned Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Ingen vifter under radiator her Legg merke til hvitløksglasset hehe Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 hvitløksglass og rødsprit..ble hosten borte av det? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 misunner deg for lengen på kablene ut fra psu.. meget behagelig størelse.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Du har vifte i psuèn Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Du har vifte i psuèn Er ikke den vannkjølt den og? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå