Nilsen Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 RØYKING DREPER! ganske nice ja. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Stapp i deg alt du finner av C vitaminer, eller et tre med appelsiner Du kan da ikke la en liten forkjølelse kvele gleden på alle dine tilhengere?!? Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Snufs i deg varmt vann og blås det ut. (ekkelt ja, men det fungerer bra... i en time) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Selve kontakten er en liten metalsak med to mothaker på hver side som en fiskekrok, disse må du bøye forsiktig innover med en liten flat skrutrekker, så er det bare og dra hele greia forsiktig ut, husk rekkefølgen på kablene når det skal sammen igjen. Ja, jeg kjenner til prinsippet, men ikke pokker om jeg får det til i praksis. Øvelse gjør mester, kanskje? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Selve kontakten er en liten metalsak med to mothaker på hver side som en fiskekrok, disse må du bøye forsiktig innover med en liten flat skrutrekker, så er det bare og dra hele greia forsiktig ut, husk rekkefølgen på kablene når det skal sammen igjen. Ja, jeg kjenner til prinsippet, men ikke pokker om jeg får det til i praksis. Øvelse gjør mester, kanskje? hvofor ikke gjøre det enkelt? hun han atx Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Takk for tips og støtte, klart jeg skal kjøre på med prosjektet men det som står igjen er så omfattende at jeg tror jeg bør være helt frisk til det, skal se hvordan formen er i morgen. Gunnar, jeg har snorta varm sitron te og ja, det er ekkelt men det funker.....i en time som du sa hehe. Skal prøve med hvitløk og gå og legge meg, kommer med update i morgen etter 24, Jack nærmer seg nå. Ble litt off det her men.....sorry for det Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Selve kontakten er en liten metalsak med to mothaker på hver side som en fiskekrok, disse må du bøye forsiktig innover med en liten flat skrutrekker, så er det bare og dra hele greia forsiktig ut, husk rekkefølgen på kablene når det skal sammen igjen. Ja, jeg kjenner til prinsippet, men ikke pokker om jeg får det til i praksis. Øvelse gjør mester, kanskje? hvofor ikke gjøre det enkelt? hun han atx Bra tips, hadde tenkt det selv men det er ca. 220 spenn pluss frakt og porto og annet faenskap fra det rotefirma som kaller seg posten (Jeg har en personlig greie med de) Så det blir litt dyrt for noe jeg bare trenger å gjøre en gang og det er faktisk enkelt med en liten flat skrutrekker. TOLMODIGHET Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) tolmodighet er fornavnet.. gjorde det i helga på 4 kontakter.. brukte hele 2 timer på det! EDIT: mente altså 4 "kretser" ut fra PSUen ikke 4 molexer... Endret 8. september 2004 av PioUs-JiN Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 tolmodighet er fornavnet.. gjorde det i helga på 4 kontakter.. brukte hele 2 timer på det! hmm.. tok meg 2 min på første kontakt. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 les omigjen natrium.... glemte å si at det var kretser jeg mente, altså 4 kretser med alleslags forskjellige kontakter på (var min 4 kontakter på hver av de) 1 molex tar 2 min, men så skal man jo ha på kabelstrømper osv i tilleg og da Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 les omigjen natrium.... glemte å si at det var kretser jeg mente, altså 4 kretser med alleslags forskjellige kontakter på (var min 4 kontakter på hver av de) 1 molex tar 2 min, men så skal man jo ha på kabelstrømper osv i tilleg og da oki. sjønner nå. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Ingen oppdatering.... Er det da slik at "god bedring" er en passende frase? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Dagens oppdatering:Har montert alt bortsett fra blokker for å sjekke om det er tett, skal nå stå til i morgen og da begynner jeg så smått og montere HW. Deler til mer UV strømper Før første oppstart Her renner alt som det skal Regner med at det kommer mer i morgen hvis ikke forkjølelsen tar overhånd, sitter og snufser og har vondt i halsen, noen som har en kur bortsett fra Hvitløk og Solhatt som jeg har tatt en overdose av allerede? Jepp 3 doble Cognac og så rett under dyna , da svetter du som fy men er frisk og rask dagen derpå Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Har prøvd Cognac, funker ikke, akkurat nå ligger jeg i senga med bærbar, lover en oppdatering så fort jeg er i stand til det, muligens i kveld, ihvertfall i morgen men kan ikke love noe, beklager. Lenke til kommentar
karamba Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Gunnar, jeg har snorta varm sitron te og ja, det er ekkelt men det funker.....i en time som du sa hehe. Skal prøve med hvitløk og gå og legge meg, kommer med update i morgen etter 24, Jack nærmer seg nå. Snorte hvitløk er vanskelig og vondt... Et godt råd; skrell den først! God bedring! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) skal du ha UV blacklighs også..? tenkte på strømpene dine, litt usikker på hvordan de er med uv Endret 10. september 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Jess, med en ulovlig dose hvitløk og Cognac har jeg karret meg ut av senga og fått gjort MYE idag. Kommer med major update i morgen (søndag) hvis alt er tett! Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 UPDATE! Har lagt ut 12 nye bilder nederst på siden, klikk på linken til prosjektet for å lese teksten, orker ikke å skrive alt. Kommer med mer utover kvelden Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Hvilken link? Glem det.. Fant den Nice Endret 12. september 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå