Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Plass som bare det, sjekk bildene så skjønner du hvorfor jeg har plassert den så langt ut mot siden, da får alt av porter og kontakter god plass, bakdelen med dette systemet er at man mister tre kortplasser men jeg bruker bare ett uansett (til skjermkort) resten er on-board.

Lenke til kommentar

I utgangspunktet skal det bli vifteløst, bildene med vifter er bare for å sjekke at alt stemmer i tilfelle jeg må ha vifter. Når alt er montert skal jeg sjekke med og uten vifter. Planen er å vannkjøle ALT og da må det muligens vifter på radiatoren til, men siden den er så stor så går det kanskje uten, den som lever får se. (til uka regner jeg med)

Lenke til kommentar

på bildene ser det ut som om du klarer å få radiatoren inn i kabinettet uten at andre en d nederste PCI sporet blir berørt...

Tror di da d er mulighet for at man kan la litt av radiatoren stikke ut bak slik at nipplene kommer på utsiden, for så å sende dem inn i et hull lenger opp på kabinettet...?

Har nemlig planer om en EVO 240 i samme kabinett uten å fjerne den nederste harddisk rammen... og da tror jeg Raddissen må ut bak...

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar
litt mange vifter eller?

Hehe... joda... men har en viftestyrer som jeg stiller dem ned på.... Har dem i kabinettet allerede, og orker ikke fjerne dem....

Blir nesten lydløst uansett når jeg skrur dem helt ned...

Desuten må de trekke ut varmen fra radiatoren....

Lenke til kommentar

Hei, beklager at det tok litt tid men jeg måtte hjelpe dattera med bokbind også var det 24 på tv2. her er ihvertfall bilder av plassen rundt radiatoren med og uten vifter, håper det er til hjelp. Jeg er ganske sikker på at du ikke trenger å legge radiatoren utvendig da en 240 rad. skal passe akkurat.

001.JPG

002.JPG

003.JPG

Lenke til kommentar
Hvilken PSU har du bestilt deg? Link?

Du får gi en tilbakemelding på hvordan den er,

finnes foresten eget tema om vannkjølt PSU her på forumet.

Jeg vet, det er han luringen Stigma som har skyld i at jeg ruinerer meg fra gård og grunn :D Jeg fikk mailbekreftelse i dag på at PSU er på vei, burde være her på ons-tors, det blir spennende, klart jeg kommer med tester av den. Til alle som lurer på hvor mye dette koster og hva det yter så kan jeg fortelle at jeg skal kjøre omfattende tester og fullstendig prisliste når prosjektet er ferdig, grunnen til at priser ikke kommer nå er fordi jeg muligens mangler noen nippler og småting. (alt skal med)

Link til PSU er her

Lenke til kommentar

Hei folkens, litt småfiling og tilstramming av nippler for å sjekke at alt er tett, har trykktestet pumpe, tank og radiator idag. Nå venter jeg bare på Aquadriven og PSUen slik at jeg kan bestille de siste nipplene fra Microplex og når det kommer blir det montering og hvis det skjer før helgen så får jeg ta natta til hjelp :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...