Ostepølsa Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 kan du ta noen bilder uten at pc'en er på? vil se hvordan det er uten alle lysene og det der.. og bilde fra siden med sidedøren av, vil stjele noen ideer hehe neida Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Bare en ting: Du sier at boksen er fanless, men jeg ser tydelig vifter som blåser inn/ut. Hvor da? Tenker du på de to 80 mm viftene som er orginalt bak som ikke er kopplet til? Eller de tre 120 mm viftene som ligger på bordet på bildet som heller ikke er brukt? Endret 19. september 2004 av Wunder Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 kan du ta noen bilder uten at pc'en er på? vil se hvordan det er uten alle lysene og det der.. og bilde fra siden med sidedøren av, vil stjele noen ideer hehe neida Her er ett Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Hvor bruker du de nipplene hen? En på tank, en på PSU, en på HD og en på Rad. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Wunder, du har akkurat gjort meg 3000kroner fattigare... YAY!! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Bare en ting: Du sier at boksen er fanless, men jeg ser tydelig vifter som blåser inn/ut. Hvor da? Tenker du på de to 80 mm viftene som er orginalt bak som ikke er kopplet til? Eller de tre 120 mm viftene som ligger på bordet på bildet som heller ikke er brukt? De som er satt inn orginalt. Du har vell ikke koblet dem til da? Edit: En ting til. Hvorfor har du satt sånn at minnebrikkene ikke står i dual-modus? Har hatt det kortet der selv og er skråsikker på at det skal være "en i hver farge". Endret 20. september 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Wunder, du har akkurat gjort meg 3000kroner fattigare... YAY!! Fett kom med bilder/worklog Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 De som er satt inn orginalt. Du har vell ikke koblet dem til da? Edit: En ting til. Hvorfor har du satt sånn at minnebrikkene ikke står i dual-modus? Har hatt det kortet der selv og er skråsikker på at det skal være "en i hver farge". Nei de er ikke kobblet til, de er bare der for å slippe støv til jeg lager en boks med støvfilter, på det kabinettet så følger det med en støvboks med filter i bunnen som jeg har tenkt å modde til over de to hullene. Minnebrikker: grunnen til det er fordi jeg har to brikker til som jeg ikke har satt inn enda for å gjøre forskjellige tester med og uten, jeg har altså 2gb RAM, når det gjelder slot så mener jeg at jeg leste i boka for HK at de skulle stå sånn men hey, ingen er feilfri så det er mulig du har rett, skal sjekke nærmere, takk for innspill foresten Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Kult, er du snart ferdig med moddinga? btw:jeg vet man aldri blir ferdig med en casemod Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Kult, er du snart ferdig med moddinga? btw:jeg vet man aldri blir ferdig med en casemod Riktig, du svarte på ditt eget spørsmål men jeg er vel ferdig med store og dyre ting, jeg mangler ingen deler så vidt jeg vet men det er alltids ting som kan flyttes, endres osv Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Når det gjelder slot så mener jeg at jeg leste i boka for HK at de skulle stå sånn men hey, ingen er feilfri så det er mulig du har rett, skal sjekke nærmere, takk for innspill foresten Er nesten 95% sikker.. har hatt det hovedkortet i et snaut år.. Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Mini update: prisliste er lagt til Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Når det gjelder slot så mener jeg at jeg leste i boka for HK at de skulle stå sånn men hey, ingen er feilfri så det er mulig du har rett, skal sjekke nærmere, takk for innspill foresten Er nesten 95% sikker.. har hatt det hovedkortet i et snaut år.. Dette er hva jeg fant i manualen DIMM1 (Ch A) DIMM2 (Ch A) DIMM3 (Ch B) DIMM4 (Ch B) System Density 128MB~1GB______________128MB~1GB_______________256MB~2GB ____________128MB~1GB______________128MB~1GB___256MB~2GB 128MB~1GB__128MB~1GB__128MB~1GB__128MB~1GB___512MB~4GB For meg ser det ut som om det ikke spiller noen rolle hvilken slot de står i? Endret 20. september 2004 av Wunder Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Mini update: prisliste er lagt til Kan ikke akkurat si at det var spesielt billig Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Mini update: prisliste er lagt til Kan ikke akkurat si at det var spesielt billig NEI, det har du rett i Men det er som jeg har sagt før, alt dreier seg om prioriteringer Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Når det gjelder slot så mener jeg at jeg leste i boka for HK at de skulle stå sånn men hey, ingen er feilfri så det er mulig du har rett, skal sjekke nærmere, takk for innspill foresten Er nesten 95% sikker.. har hatt det hovedkortet i et snaut år.. Dette er hva jeg fant i manualen DIMM1 (Ch A) DIMM2 (Ch A) DIMM3 (Ch B) DIMM4 (Ch B) System Density 128MB~1GB______________128MB~1GB_______________256MB~2GB ____________128MB~1GB______________128MB~1GB___256MB~2GB 128MB~1GB__128MB~1GB__128MB~1GB__128MB~1GB___512MB~4GB For meg ser det ut som om det ikke spiller noen rolle hvilken slot de står i? Jo. Du burde ha en i hver kanal (A+B) for optimal ytelse. Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jau, detta va gildt! Som "fattig" student er slike prosjekt bra for motivasjonen. *Drømma om alle pengane eg kan bruka om et år* Uansett, ein slik PSU SKAL eg ha no! Hadde du gidda å lage ei lita prislista for den PSUen, inkludert alt av gebyr, avgifter og nettbutikk? Måtte du be butikken trekke frå tysk moms, eller skjedde det automatisk? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Bah, må lære meg å følge mer med på "Worklogs"-delen av forumet. Går glipp av mye vakkert arbeid. Dette prosjektet inkludert. Meget pent, Wunder! Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Hadde du gidda å lage ei lita prislista for den PSUen, inkludert alt av gebyr, avgifter og nettbutikk? Måtte du be butikken trekke frå tysk moms, eller skjedde det automatisk? Siden finner du her og etter at du har bestilt så får du en mail med betalingsinfo, da må du sette inn penger på deres konto og oppgi kundenummer og bestillingsnummer så når de har mottat pengene så får du en mial med bekreftelse på at de har sendt den. Overføring av penger koster i henhold til hvilken bank du bruker, tysk moms ble automatisk trukket fra, toll må du betale og den kom på rundt 400.-. alt i alt tok det ca. 1 uke fra jeg bestillte til jeg fikk pakka, jeg hadde en kjip episode med posten så det tok lenger tid pluss mye knot. håper du er mer heldig og for å slippe kødd fra posten sin side så bruk en gateadresse og ikke en postboks som jeg brukte, det skjønner ikke posten. PS! Nipplene følger ikke med, det må du bestille selv, det er foresten 1/4 gjenger Endret 22. september 2004 av Wunder Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Bah, må lære meg å følge mer med på "Worklogs"-delen av forumet. Går glipp av mye vakkert arbeid. Dette prosjektet inkludert. Meget pent, Wunder! Takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå