merl1n Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Heisann! Har kommet over en ny forsterker. Har den på rommet nå! Merka fort at dette hjalp fra den forrige. Får tilogmed like mye lyd i begge høyttalerene Har fått tilbud om å kjøpe den for rundt 2000. Er den verdt dette? Litt kjedelig å kjøpe noe man tror er bra til en ok pris, også er det kanskje bare dritten. Så hva tror dere? Har søkt litt rundt, men har ikke kommet fram til noe spesielt. På forhånd, takk! Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Den forsterkeren er vel brukt og noen år gammel,så jeg ville ikke gitt 2000 for den.Den er på 2*65 watt i 8 ohm.Jeg ville heller kjøpt denne.Den er tross alt helt ny og er like mange watt. Hvilke høyttalere har du? Endret 19. august 2004 av Morten K Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Dette er ikke så lett. Ingen andre som har noen innspill? Selvom den nye Cambridgen koster det samme trenger vel ikke det å bety at den er like bra/bedre fordi den er ny? Har inntrykk av at veldig mye audioutstyr blir billigere og billigere samt dårligere og dårligere.. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg har faktisk motsatt inntrykk.Jeg synes Hi-Fi blir billigere og bedre.Dette sier de også i alle Hi-Fi blader.Du får mye mer for pengene nå,enn du gjorde for noen år siden. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Helt enig med Morten K her. Har akkurat samme oppfatningen hvordan hifiverdenen utvikler seg. Når i tillegg den cambridgen har vunnet en rekke tester så burde ikke valget være så veldig vanskelig. Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Hvordan er det med utganger på denne Cambridgen med tanke på å kunne koble til en basser senere? (Med integrert forsterker). Linker til noen tester av denne forsterkeren? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Ville vært mye lettere å hjulpet deg hvis jeg viste vilke høyttalere du har. Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Har noen gamle SEAS høyttalere. (kit 303 tror jeg de heter). En 10" bass, en 5" mellomtone og en 5" diskant. Husker ikke helt effekt. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Har noen gamle SEAS høyttalere. (kit 303 tror jeg de heter).En 10" bass, en 5" mellomtone og en 5" diskant. Husker ikke helt effekt. 1" diskant mener du vel. Hvis du har Hi-Fi Klubben i nærheten,dra ned å lån en Cambridge forsterker. Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 SEAS Kit 303 Volum: 30 liter Frekvensområde: 35-20000 Hz Impedans: 4 eller 8 Ohm 1 x 25 cm element 1 x 10 cm element 1 x 10 cm element Delingsfrekvenser: 800 og 4000 Hz Dimensjoner: 29 x 52 x 20 cm Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 ville nok valgt cambridge ampen jeg og, eller pruta ned denonen en tusenlapp. gamle denoner spiller ikke sælig pent mener nå i allefall jeg. Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Ser ut til at jeg går for den. Fikk akkurat bekreftet at det er pre-out på den. Da tror jeg egentlig den har det jeg krever. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå