tomxzap Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Hei! Har nå slitt ut en haug med Verbatim DVD-R plater i Nero.. Får bare lest disse i min egen brenner (LiteON LDW-851s) Kunne tenke meg å få lest disse platene i div andre dvd spillere... MEN DET GÅR IKKE ..... Skulle bare brenne ut noe mp3... Hvilket format skal jeg velge?? Kan noen gi meg noen tips? -zap Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 audio cd og ikke dvd da skal den funke i alle spillere (nesten iallefall) husk å velge close session Lenke til kommentar
Bob Broker Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Mange dvd-spillerer takler ikke mp3 som er brent på dvd. Da må du brenne på cd-r istedenfor. De fleste dvd-spillerene i dag har støtte for det. Alternativet er jo å brenne som vanlig audio-cd men da får du selvfølgelig ikke plass til så mye på en cd Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Mange dvd-spillerer takler ikke mp3 som er brent på dvd. Dette gjelder dessverre de aller fleste dvd-spillere Lenke til kommentar
tomxzap Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Takker for svar.. Jeg trodde i det minste at platene skulle bli lesbare i en vanlig DVD spiller på en pc... Men den bare søker og søker... Har ikke rukket å brenne spill iso'er ennå, så jeg vet ikke om det blir bedre.. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Skal fint leses i andre DVD-ROM. Er nok noe galt med plater, brenner eller fremgangsmåte. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Oppgradert firmware til nyeste versjon fra www.liteonit.com ? Oppgradert nero til nyeste versjon? Verbatim skal virke helt fin-fint med den brenneren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå