JVS Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Hei, Byttet ut simkortet midlertidig på min t610 med et annet sim, bare for å teste. Byttet så tilbake til mitt vanlige simkort rett etterpå. Da hadde alle sms i innboksen og Sendte-mappen forsvunnet. Syns det var litt merkelig at det bare gjaldt dette, i og med at mms-er, bilder, samtaleliste og telefonbok var akkurat som før. Skal det være slik? Sms lagret i simkort var selvfølgelig på plass, og hadde ikke forsvunnet. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 dette er helt vanlig. Kan ha noe med at simet var nytt for telefonen, og det skjedde noe der. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Det interne simkortminnet i telefonen blir resatt i det ein putter eit anna simkort inn, dette er nok for at ikkje alle skal kunne lese meldingene som ligger der. Mens telefonboka er tilhørande telefonen forsvinn dette ikkje, det same gjeld vel MMSene også mvh Jan Eirik Lenke til kommentar
JVS Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Oki. Eg antar at meldingene er tapt for alltid, og det er ingen fiks måte å få de tilbake på, eller? Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Nope de får du nokk ikke tillbake, sry mate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå