Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Borre! AGH what to do!

co2

Anbefalte innlegg

Gikk rundt med betennelse i ei tannrot et par uker før jeg tusla meg til tannlegen. Hoven og fæl og lettere :realmad: på alt og alle fant han fram gromborret og planerte del casa el carius.

Rotfylte med en solid mengde sømmelig asfalt... :fun:

Uten bedøvelse... :thumbdown:

Edit: denne ble misforstått lengre ned så: uten bedøvelse ville dette vært en skikkelig lei opplevelse :thumbdown:

OK?

Endret av skinner
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har lyst til å berolige meg? Skal trekke visdomstannen på venstre side neste fredag...

:shrug:

Og rotfyllle en annen tann fredagen uken etter..

(MEN! Jeg har aldri hatt hull... Mager trøst i dette tilfellet..)

Umulig å berolige deg mot det der, med mindre tannlegen er dritflink.

Lenke til kommentar
Noen som har lyst til å berolige meg? Skal trekke visdomstannen på venstre side neste fredag... 

:shrug:

(MEN! Jeg har aldri hatt hull... Mager trøst i dette tilfellet..)

Umulig å berolige deg mot det der, med mindre tannlegen er dritflink.

Går heldigvis til privat tannlege som i utgangspunktet kan det han driver med ihvertfall... Hadde det vært skoletannlegen ville jeg ikke fått sove den neste uken..

Bedøvelse har jeg imidlertid fått før, hvis det er hovedgrunnen til å grue seg burde det gå bra..

Hjelpes...

Lenke til kommentar

Gikk rundt med betennelse i ei tannrot et par uker før jeg tusla meg til tannlegen. Hoven og fæl og lettere  på alt og alle fant han fram gromborret og planerte del casa el carius. Rotfylte med en solid mengde sømmelig asfalt... 

Uten bedøvelse...

No f****** way. Tannlegen ville aldri begynne å borre på sånn uten bedøvelse. Da kan du klage på tannlegen din!

Kommer til å gå bra. ;) Kjenner det ikke. Tannlegene vet hva de gjør, og når han/hun har borret ut rota er det ikke noe som kan kjenne smerte der. Og da er det ikke noe å grue seg over neste gang. (tar ett par ganger å rotfylle, driver på selv. (skade))

Lenke til kommentar

Gikk rundt med betennelse i ei tannrot et par uker før jeg tusla meg til tannlegen. Hoven og fæl og lettere  på alt og alle fant han fram gromborret og planerte del casa el carius. Rotfylte med en solid mengde sømmelig asfalt... 

Uten bedøvelse...

No f****** way. Tannlegen ville aldri begynne å borre på sånn uten bedøvelse. Da kan du klage på tannlegen din!

Kommer til å gå bra. ;) Kjenner det ikke. Tannlegene vet hva de gjør, og når han/hun har borret ut rota er det ikke noe som kan kjenne smerte der. Og da er det ikke noe å grue seg over neste gang. (tar ett par ganger å rotfylle, driver på selv. (skade))

Er tannskade dette også.. Har allerede tatt ut nerven (april tenker jeg..), har gått rundt med sånn krem i nervekanalen siden, skiftet ut en gang i mellom... Hadde slått hele tannen ut..

Jaja, det må jo gå bra.. :ermm:

Lenke til kommentar
Er tannskade dette også.. Har allerede tatt ut nerven (april tenker jeg..), har gått rundt med sånn krem i nervekanalen siden, skiftet ut en gang i mellom... Hadde slått hele tannen ut..

Slo nesten ut begge framtennene jeg og. Satt så vidt igjen. Den ene tanna klarte seg, men den andre driver og blir støtt bort av kroppen, så den driver å dør.

Lenke til kommentar

Slo nesten ut begge framtennene jeg og. Satt så vidt igjen. Den ene tanna klarte seg, men den andre driver og blir støtt bort av kroppen, så den driver å dør.

Slo ut den ene, tre dager etterpå brekker jeg den andre fortannen... Jajajaja

Lenke til kommentar
Jeg har trekt 6 tenner, fordi jeg skulle ha regulering; og det værste var bedøvelsen. Han startet litt før bedøvelsen virket godt, men det værste var sprøytestikkene. (var 8-10 år, da)

Ååå er så digg den lyden når tannlegen drar og haler i tanna mens du hører det knirker i hauet ditt :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...