skinner Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Gikk rundt med betennelse i ei tannrot et par uker før jeg tusla meg til tannlegen. Hoven og fæl og lettere på alt og alle fant han fram gromborret og planerte del casa el carius. Rotfylte med en solid mengde sømmelig asfalt... Uten bedøvelse... Edit: denne ble misforstått lengre ned så: uten bedøvelse ville dette vært en skikkelig lei opplevelse OK? Endret 19. august 2004 av skinner Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Noen som har lyst til å berolige meg? Skal trekke visdomstannen på venstre side neste fredag... Og rotfyllle en annen tann fredagen uken etter.. (MEN! Jeg har aldri hatt hull... Mager trøst i dette tilfellet..) Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 har bare en gang og jeg kjente ingen smerte, det eneste ubehagelige er at det stinker jåvla dritt når hu borrer i tanna, svidd tann lixom... du har ikke noe å grue deg til i vertfall Lenke til kommentar
likferd Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Sitt helt stille når tannlegen setter bedøvelsessprøyte! jeg fikk litt av den bedøvelsen på tunga, og det var så vond smak på at det var like før jeg kasta opp Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Noen som har lyst til å berolige meg? Skal trekke visdomstannen på venstre side neste fredag... Og rotfyllle en annen tann fredagen uken etter.. (MEN! Jeg har aldri hatt hull... Mager trøst i dette tilfellet..) Umulig å berolige deg mot det der, med mindre tannlegen er dritflink. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Noen som har lyst til å berolige meg? Skal trekke visdomstannen på venstre side neste fredag... Og rotfyllle en annen tann fredagen uken etter.. (MEN! Jeg har aldri hatt hull... Mager trøst i dette tilfellet..) Umulig å berolige deg mot det der, med mindre tannlegen er dritflink. Går heldigvis til privat tannlege som i utgangspunktet kan det han driver med ihvertfall... Hadde det vært skoletannlegen ville jeg ikke fått sove den neste uken.. Bedøvelse har jeg imidlertid fått før, hvis det er hovedgrunnen til å grue seg burde det gå bra.. Hjelpes... Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Gikk rundt med betennelse i ei tannrot et par uker før jeg tusla meg til tannlegen. Hoven og fæl og lettere på alt og alle fant han fram gromborret og planerte del casa el carius. Rotfylte med en solid mengde sømmelig asfalt... Uten bedøvelse... No f****** way. Tannlegen ville aldri begynne å borre på sånn uten bedøvelse. Da kan du klage på tannlegen din! Noen som har lyst til å berolige meg? Skal trekke visdomstannen på venstre side neste fredag... Og rotfyllle en annen tann fredagen uken etter.. Kommer til å gå bra. Kjenner det ikke. Tannlegene vet hva de gjør, og når han/hun har borret ut rota er det ikke noe som kan kjenne smerte der. Og da er det ikke noe å grue seg over neste gang. (tar ett par ganger å rotfylle, driver på selv. (skade)) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Gikk rundt med betennelse i ei tannrot et par uker før jeg tusla meg til tannlegen. Hoven og fæl og lettere på alt og alle fant han fram gromborret og planerte del casa el carius. Rotfylte med en solid mengde sømmelig asfalt... Uten bedøvelse... No f****** way. Tannlegen ville aldri begynne å borre på sånn uten bedøvelse. Da kan du klage på tannlegen din! Noen som har lyst til å berolige meg? Skal trekke visdomstannen på venstre side neste fredag... Og rotfyllle en annen tann fredagen uken etter.. Kommer til å gå bra. Kjenner det ikke. Tannlegene vet hva de gjør, og når han/hun har borret ut rota er det ikke noe som kan kjenne smerte der. Og da er det ikke noe å grue seg over neste gang. (tar ett par ganger å rotfylle, driver på selv. (skade)) Er tannskade dette også.. Har allerede tatt ut nerven (april tenker jeg..), har gått rundt med sånn krem i nervekanalen siden, skiftet ut en gang i mellom... Hadde slått hele tannen ut.. Jaja, det må jo gå bra.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg har trekt 6 tenner, fordi jeg skulle ha regulering; og det værste var bedøvelsen. Han startet litt før bedøvelsen virket godt, men det værste var sprøytestikkene. (var 8-10 år, da) Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Er tannskade dette også.. Har allerede tatt ut nerven (april tenker jeg..), har gått rundt med sånn krem i nervekanalen siden, skiftet ut en gang i mellom... Hadde slått hele tannen ut.. Slo nesten ut begge framtennene jeg og. Satt så vidt igjen. Den ene tanna klarte seg, men den andre driver og blir støtt bort av kroppen, så den driver å dør. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Er tannskade dette også.. Har allerede tatt ut nerven (april tenker jeg..), har gått rundt med sånn krem i nervekanalen siden, skiftet ut en gang i mellom... Hadde slått hele tannen ut.. Slo nesten ut begge framtennene jeg og. Satt så vidt igjen. Den ene tanna klarte seg, men den andre driver og blir støtt bort av kroppen, så den driver å dør. Slo ut den ene, tre dager etterpå brekker jeg den andre fortannen... Jajajaja Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg har trekt 6 tenner, fordi jeg skulle ha regulering; og det værste var bedøvelsen. Han startet litt før bedøvelsen virket godt, men det værste var sprøytestikkene. (var 8-10 år, da) Ååå er så digg den lyden når tannlegen drar og haler i tanna mens du hører det knirker i hauet ditt :S Lenke til kommentar
co2 Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 jeg er ikke beroliget Lenke til kommentar
rlz Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 17 år og aldri hatt hull (colagenerasjonen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå