Gå til innhold

Film: Kevin Incredible The Movie!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fet film, humoristisk! Spes morsomt når jeg kjennter dere igjen og! Uten å gå for i detaljer, så tipper jeg at filmen ble spilt inn byåsen/Ugla :p Dere kom vel ikke i avisen for filmen her og, litt for lite skummel våpen? :grin:

Edit: sist jeg så dere, trillet dere en merksnodig gjenstand (les: slags ola bil?) mot Stavset.

Lenke til kommentar

Jøss... Kjente du oss igjen fra avisen, eller vet du av oss?

Kevin Incredible er forresten filmet på samme sted som den litt mer kjente episoden oppstod ja, men denne gangen forstod leieboeren hva som foregikk...

Så du så månebilen vår altså? Hehe, den blir med i Kevin Incredible 2 forresten, snodig sammentreff.

Takk for kommentar!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Argh! Jeg ble sint av filmen :hrm: Likte den ikke, men den var jo litt kul og (spesiell) Sry mac, det er bare min mening. Likte noen av lydeffektene... :p

Konstruktivt? Neppe.

Filmen kunne dog vært bedre.

Lenke til kommentar

Sint faktisk.

Var det noe spesielt du ble vred over eller, bare sånn generelt?

Jeg minner om at vi laget filmen med viten og vilje slik vi lagde dem for sju år siden, bare så ingen begynner å kommentere ustødig kameraføring og den slags.

Hehe, takk uansett, det er flott høre meninger.

Lenke til kommentar

Ikke bruk wmv + ustadig kameraføring... Det blir et sannt h****** :p

Pixelert til tusen... Vel, fikk nostalgiske følelser av filmen, fikk UTROLIG lyst

til å hive innpå med alle de gamle Hi-8 kassettene mine og få dem redigert,

lage en liten "Odins produksjoner fra 5-12år" eller noe i den duren, kunne

vært interessant :] (for meg iallfall ;p)

Ellers så lurer jeg på hvem "Skurken" er... Så bare 2stk i filmen jeg... :|

Lenke til kommentar
Jøss... Kjente du oss igjen fra avisen, eller vet du av oss?

Kevin Incredible er forresten filmet på samme sted som den litt mer kjente episoden oppstod ja, men denne gangen forstod leieboeren hva som foregikk...

Så du så månebilen vår altså? Hehe, den blir med i Kevin Incredible 2 forresten, snodig sammentreff.

Takk for kommentar!

*kremt* Ugla Skole *kremt* ;) Jeg gikk i 9. klasse når dere gikk i 10.klasse. Huskere dere godt jeg.. Dumper borti dere støtt og ofte.. Tenker bare å de er de sprøe typene som lager film å lager musikk-forestilinger av å dunke på en søppeldunk til "Hit me baby one more time" Var det ikke dere. Hvilken skole går du/dere på nå forresten?

Endret av ATI TwEaKer
Lenke til kommentar

Pixelert til tusen...

Wmv? .mov mener du vel :p *leke viktigper*

Enig i noe urolig kameraføring, men vinklene skiftes kjapt, å du får se d du har lyst til å se, for og formulere meg på den måten. Tanken om å at vinklene var for kjedelige eller for lange krysset meg aldri :thumbup:

Endret av ATI TwEaKer
Lenke til kommentar

Jasså, ATI TwEaKer, så du var en Ugla-pjokk du også.

Vi spilte hit me baby på søppelbøtte og gitar, ja. Nå har vi avansert, nå spiller vi Lucky og Sweet Dreams (my lax)!

Jeg går på Ringve Meder & Kommunikasjon nå og de andre på drama og almenn... Kanskje vi møtes en vakker dag, si hei om du ser oss.

Takk, forresten ace_ventuora!

Lenke til kommentar

Pixelert til tusen...

Wmv? .mov mener du vel :p *leke viktigper*

Ja sant. :) - Men sterkt komprimert var det iallfall (normalt er de fleste sterkt

komprimerte pixelerte filmene jeg ser i wmv format, dermed så ser jeg automatisk på

wmv som den store stygge ulven :] )

Men sant det ja.. Var mov, rettere sagt Sorenson Video v1 (SVQ1).. :)

(hadde ant. blitt mindre pixelert med XviD, og tilogmed wmv, tror jeg!)

Endret av Velmont
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...