minimum payne Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 har akkurat fått adsl og tenkte jeg skulle laste ned litt filer, LOVLIGE FILER. Så jeg har prøvd direct connect men det er jo treige saker jo. så hva bruker dere og hvor finner jeg proggene? Lenke til kommentar
Red Dog Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 jeg bruker personlig IIS, som er innebygget i W2K (Pro, Server, ADV Server, osv.) og XP (Pro, .Net Server, .Net Enterprice Server. Men home Edition har jeg ikke prøv, så der er jeg ikke sikker) og disse kan også brukes til hjemmeside.. jeg bruker en egen maskin med W2K Server og IIS med FP 2002 Ekstensions, PHP, MySQL osv. og funker perfekt.. den har også FTP som sakt.... Lenke til kommentar
dale Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Direct Connect rokker hvis du deler over 70gb og joiner riktig kanal... Takler du ikke DC, kjører du morpheus (www.downloads.com har morpheus og de fleste p2p programmene.) Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 1. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2002 men jeg er idiot, og skjønner ikke så mye av de du sa,er bare ute etter noe som ligner på det gamle morpheus, som var enkelt og greit til å laste ned forskjellige filer med? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Kazaalite (uten spyware) http://www.kazaalite.com Lenke til kommentar
Red Dog Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Sorry... misforstod spørsmålet.. jeg bruker selv KaZaA og DC... mest KaZaA... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 smaken er som baken: delt. så du vil vel få forskjellige svar avhenig av hvem som svarer. når folk har vendt seg til et program er de litt vannskelige å vende..... men Direct Connect, Kaaza og morpheus er vel de beste programmene til slikt.....hvilken av disse du foretrekker er jo opp til deg...prøv deg frem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå