Getchoo Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Har pr. dags dato en ny pc på vei til meg.. Denne har 2x Seagate 200gb S-ATA disker. Kabinettet er et Chieftec BX Series BX-03B-B-SL, med sin orginale Chieftech PSU. Har denne strøm tilkoblinger for S-ATA disker, eller er dette noe jeg må kjøpe utenom..? I så tilfelle, at den ikke har, har NorthQ Strømforsyning Silent 400W NQ 4001 S-ATA tilkoblinger..? Vurderer å gå til innkjøp av ny PSU uansett, og det ville da lønne seg langsiktig å kjøpe en ny PSU med en gang. Ønsker gjerne innspill her. Mvh. Eirik Lenke til kommentar
Getchoo Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Ingen som kan svare meg på dette..? Lenke til kommentar
ProZacx Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Jeg synes heller du skal sjekke om hovedkortet har mulighet for S-ATA tilkoblinger... Lenke til kommentar
Getchoo Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Hovedkortet er av typen MSI K8N NEO Platinum Edition. Noen som vet om jeg får strøm til s-ata diskene med dette oppsettet? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 har du S-ata tilkoblinger på hovedkortet, følger det med kabler til s-ata... det gjorde det hvertfall med mitt! (se spec) Lenke til kommentar
Getchoo Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Håper på det.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Det skal nok ligge med SATA-strømkabler i hovedkort-esken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå