Rescudo Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Kan jeg ha et lite bilde foran hvert item i en liste, istedet for den prikken? Hvordan? Lenke til kommentar
Rescudo Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Tusen takk! (Pen artikkel btw) Lenke til kommentar
huf Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Tusen takk! (Pen artikkel btw) Ikke takk meg, men Mr.Berg. Lenke til kommentar
huf Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 En enkel en, sådan Skal ikke mer til da. God artikkel. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Jo takk, begge to Hupp! Ser en feil nå da. background:url(img/bullet.gif) left center no-repeat; skal heller stå slik: background:url(img/bullet.gif) no-repeat left center; Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Så kan man også ta en titt på www.listamatic.com for å se eksempler på flere menyer som bruker den teknikken. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Mr.Berg: Jeg leste nettopp i spesifikasjonen at rekkefølgen på verdiene ikke spiller noen rolle, men jeg tenkte også i samme retning som deg. http://www.w3.org/TR/REC-CSS2/colors.html#propdef-background Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå