nattaz Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Hei! Jeg skal kjøpe meg et skjermkort, men vet ikke hivlket som er best? Jeg har tenkt å bruke ca. 2000kr på det. Noen tips om hvilket jeg burde kjøpe? PS. er ikke glad i Gainward etter som viften har stoppet på begge kortene mine! Tusen takk! MVH nattaz Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Herregud, det finnes 10 sånne poster som det her som jeg har svart på i løpet av uka, men kjøp 9800PRO eller vent på 6600-serien til nVidia som kommer om ikke lenge.. Edit: Det var bare siden du sa "Tusen takk" at jeg hjalp deg Endret 18. august 2004 av Kasp Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Slapp av.. Fyren er ganske ny... Endret 18. august 2004 av Prebo Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Hvist du ikke liker vifter på skjermkort så har du en her 9800pro. http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=24090 Lenke til kommentar
trulsta Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 hva er best av det Sapphiret kortet der, og HiS IceQ? Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Slapp av.. Fyren er ganske ny... Vet dere hva? Egentlig burde det være en STOR flashende banner som forklarte alle som registrerer seg at de MÅ lete i andre tråder og lese prioriterte emner.. Truslta: De kortene yter like bra, de er bare fra forskjellige produsenter. Det eneste forskjellen er at IceQ har et enormt kjølesystem. Endret 18. august 2004 av Zythius Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Slapp av.. Fyren er ganske ny... Vet dere hva? Egentlig burde det være en STOR flashende banner som forklarte alle som registrerer seg at de MÅ lete i andre tråder og lese prioriterte emner.. Truslta: De kortene yter like bra, de er bare fra forskjellige produsenter. Det eneste forskjellen er at IceQ har et enormt kjølesystem. *Klappe for* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå