Joffer Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Kan dere forandre litt på søkfunksjonen/linken, slik at når man er inne i et forum, som f.eks. "Hovedkort, Prosessor og minne", og trykker på søk, så er det forumet aktivt/valgt i "Søk hvor" lista? Synes det er veldig tungvindt å måtte lete seg fram i den lista, den er tross alt ganske lang. Er jeg i "Hovedkort, Prosessor og minne" og finner ut at jeg vil søke, så er det i minst 90% av tilfellene i den samme "Hovedkort, Prosessor og minne" forumet jeg vil søke i. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Dette er iallefall en funksjon som kommer med IPB v2.0 som forhåpentligvis snart kommer Om det kan aktiveres nå får Ueland svare på Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 hømm.. når jeg er inne i f.eks worklogs forumet.. så søker den automagisk på det forumet også.. Dobbeltsjekket dette på skjermkort forumet, trykket søk, og vips, skjermkort, skjermer var avmerket Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 QUOTE (Stig-Arne @ 18/08/2004 : 20:11) hømm.. når jeg er inne i f.eks worklogs forumet.. så søker den automagisk på det forumet også..Dobbeltsjekket dette på skjermkort forumet, trykket søk, og vips, skjermkort, skjermer var avmerket Slik er det ikke her. Hva klikker du hvorfra sa du? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 ok, la meg ta ett nytt eksempel, stikker inn på webshoperfaringer for så å trykke søk.. da er webshoperfaringer merket av Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Du velger "Søk"-knappen i menyen til venstre eh? Her da står markeringen på "Alle forum" Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Okei.. da er det nokk det forskjellig på de forskjellige skinnene.. Bruker IPB skinnet, og der er søk helt oppe.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Hmm, vanlige HW-skinnet her iallefall Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Vel.. da har vi funnet problemet.. funker på IPB skinnet, men ikke på andre Er en utrolig kjekk sak det at man slipper å rote igjennom alle valgene i listen Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 hmm, funker ikke på IPB-skinnet her. Mener jeg har sett den funksjonen selv før Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 snodige greier.. har som sagt testet den opptil flere ganger her.. og har aldri opplevd at den plutselig er borte Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 (endret) QUOTE (Stig-Arne @ 18/08/2004 : 19:34) ok, la meg ta ett nytt eksempel, stikker inn på webshoperfaringer for så å trykke søk.. da er webshoperfaringer merket av Akkurat det jeg ønsker.. men som jeg trodde måtte programeres om eller noe.. kjører standard hw skin.. dvs har ikke tenkt noe mer på å prøve å forandre noe som helst av skin.. visst at det fantes andre... osv.. Fant dere løsningen på at det funka for stig-arne? Update: Når jeg valgte IPB skin og trykket på søk oppe, så var forumet jeg var i valgt. Dere må tydeligvis forandre litt på deres egne skins for å få til denne funksjonaliteten.. kort sagt, se på IPB skinnet og kopier linken/scriptet som viser 'søk' linken Endret 18. august 2004 av Joffer Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 men det rare er jo at det ikke funket for enden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg