Gå til innhold

Forslag til søkfunksjonen

Anbefalte innlegg

Kan dere forandre litt på søkfunksjonen/linken, slik at når man er inne i et forum, som f.eks. "Hovedkort, Prosessor og minne", og trykker på søk, så er det forumet aktivt/valgt i "Søk hvor" lista?

Synes det er veldig tungvindt å måtte lete seg fram i den lista, den er tross alt ganske lang. Er jeg i "Hovedkort, Prosessor og minne" og finner ut at jeg vil søke, så er det i minst 90% av tilfellene i den samme "Hovedkort, Prosessor og minne" forumet jeg vil søke i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (Stig-Arne @ 18/08/2004 : 20:11)
hømm.. når jeg er inne i f.eks worklogs forumet.. så søker den automagisk på det forumet også..

Dobbeltsjekket dette på skjermkort forumet, trykket søk, og vips, skjermkort, skjermer var avmerket

Slik er det ikke her. Hva klikker du hvorfra sa du?

Lenke til kommentar

QUOTE (Stig-Arne @ 18/08/2004 : 19:34)
ok, la meg ta ett nytt eksempel,
stikker inn på webshoperfaringer for så å trykke søk.. da er webshoperfaringer merket av

Akkurat det jeg ønsker.. men som jeg trodde måtte programeres om eller noe.. kjører standard hw skin.. dvs har ikke tenkt noe mer på å prøve å forandre noe som helst av skin.. visst at det fantes andre... osv..

Fant dere løsningen på at det funka for stig-arne?

Update: Når jeg valgte IPB skin og trykket på søk oppe, så var forumet jeg var i valgt. Dere må tydeligvis forandre litt på deres egne skins for å få til denne funksjonaliteten.. kort sagt, se på IPB skinnet og kopier linken/scriptet som viser 'søk' linken :)

Endret av Joffer
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...