eivindhg Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Setter utrolig stor pris på om noen hadde hjulpet meg med kjøp av bærbar pc... Jeg skal kjøpe pc til skoleåret, men vil også bruke den som en spill og underholdningspc... Jeg har aldri kjøpt bærbar pc før, og setter stor pris på litt hjelp! KRAV: - Helst 128 MB 3D-Kort (64 mb går, men da må prisen være god) - Helst 15" Skjerm - Pris: 5000 - 9000 (Brukt eller ny, spiller ingen rolle) - Innebygget trådløst nettverk - Helt grei prosessor (1.6 eller mer ghz) - 512 mb ram (256 går, men vil helst ha mer) - Jeg har all programvare jeg trenger så vil helst ha med så lite ekstra programmer som mulig hvis dette hjelper på prisen! PS: Jeg kan kjøpe pc'en på bedriften til moren min, og da får jeg eks mva. så hvis jeg sparer mye på dette hadde det vært fint =) Vet at jeg spør om mye her, og sikkert ingen som gidder å hjelpe meg, men hvis noen hadde giddet så hadde jeg blitt utrolig glad, og jeg vil da mer enn gjerne hjelpe deg/dere med noe tilbake... Min Mail: [email protected] (jeg har msn!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå