Gå til innhold

9800 XXL, maks 1024*768 oppløsning?

qwerasdf

Anbefalte innlegg

PCen på Prix så ut til å ha relativt brae spesifikasjoner + billig og i og med at jeg så etter en ny PC så puttet jeg like greit en PC i handlekurven.

PCen funker bra, for spilt med alt på maks i UT2004. Problemet er at jeg ikke får satt opp oppløsningen høyere enn 1024*768, så jeg får ikke engang brukt SoftImage 3.5 EXP HL2 ed. eller fullt utbytte på grafikk i spillene.

Det er et 9800 XXL kort som skal være tilsvarende et 9800 PRO kort som følger med PCen. Er det mulig å ma en vanlig PC skjerm som skjerm nr.2 (denne har høyere oppløsning, men når jeg prøver går den bare tilbake til skjerm 1) ? Har prøvd på et par LCD skjermer, kan hende at skjermene ikke holder mål.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du vil kunne velge alle mulige oppløsninger kortet kan kjøre, gjør følgende (vær sikker på at skjermen din støtter det...):

• Høyreklikk på skrivebordet og velg "Egenskaper" - "Innstillinger" og klikk på "Avansert"-knappen.
  • Velg "Skjerm"-fanen.
  • Ta vekk avmerkningen ved "Skjul modi som denne skjermen ikke kan vise".
  • Klikk OK to ganger og åpne skjermegenskaper på nytt, nå skal alle være tilgjengelige.

Lenke til kommentar
er ikke helt med, enhetsbehandling?

høyre klikk på min datamaskin, "egenskaper", så finder du "enhetsbehandling"....

kan være det ligger under "maskinvare"..

eller; høyre klikk på skrivebordet, velg "avansert", så ser du hva skjermkortet heter der! :thumbup:

Det heter jo 9800 XXL, skal være bedre enn 9800pro etter hva jeg har hørt, bedre klokker. 9800XXL er vel et kort fra MSI, tar jeg feil så skyt meg men jeg tror det er dette kortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...