erikindre Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 http://sardine.softcds.biz/ Sjekk linken, kan dette være lovling? Er det lovlig å selge OEM software separat, uten at hardware medfølger? Lenke til kommentar
Apocalypse Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Customers who purchase the retail version are eligible for tech support and different rebates. With our offer this is not possible - hence cheap prices. Spm: What do I get when I order something from you?Svar: Note, that you will not be able to register the software with the manufacturer and get technical support. pleier man ikke å få mulighet til å registere programvaren når man kjøper oem software da? så det er vel ikke helt lovlig? Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 det er er jo slike tilbud som du får tilbud om i spam mailer Dette er nok silvers cder med faka eske, med en pirat key i de fleste tilfeller Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Etter MS sin policy, så er slikt salg ulovelig. Edit: er ein grunn til at det står: Kun for salg sammen med ny pc" på cd'ane Endret 18. august 2004 av Mr.Elendig Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Var det jeg tenkte meg (hadde uansett ikke tenkt å bestille, men lurte litt.) PulZ: Hvor tror du jeg fant tilbudet :-) Bladde raskt gjennom de 737 spam mailene jeg hadde fått i løpet av sommeren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå