HåkonN Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Quote: On 2002-05-05 15:03, Kebab GUD skrev:hvor skrev jeg strøm med 2 s ??Bravid har ikke ansvaret for vedlikehold av telenettet i Norge. De mista monopolet på det når de brøyt seg løs fta TeleHor .. etter de skulle de ikke ha mer en 60% (i dag har de bare 43% av). Beklager, jeg mente selfølgelig strøm med 2 M-er!!!! Det skjønte vel du også, siden du rettet på det... 1. Det var Telenor som opprettet Bravida. 2. "etter de skulle de ikke ha mer en 60% (i dag har de bare 43% av)." Etter DET... mer ENN...bare 43% av HVA DA? 3. Telenor har fortsatt direkte tilknytning til Bravida. Hvem som har mest, eller minst "ansvar" er jeg faktisk ikke kompetent til å svare på, men jeg VET at Bravida driver vedlikehold av telenettet. 4. Å kalle Telenor for Telehor hadde jeg vært litt forsiktig med hvis du har lærlingplass i Bravida. :smile: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Quote: On 2002-05-05 15:19, JohnnyKnoxwille skrev:Beklager, jeg mente selfølgelig strøm med 2 M-er!!!!Det skjønte vel du også, siden du rettet på det...1. Det var Telenor som opprettet Bravida.2. "etter de skulle de ikke ha mer en 60% (i dag har de bare 43% av)." Etter DET... mer ENN...bare 43% av HVA DA?3. Telenor har fortsatt direkte tilknytning til Bravida. Hvem som har mest, eller minst "ansvar" er jeg faktisk ikke kompetent til å svare på, men jeg VET at Bravida driver vedlikehold av telenettet.4. Å kalle Telenor for Telehor hadde jeg vært litt forsiktig med hvis du har lærlingplass i Bravida. :smile: vet ikke hvorfor men jag har alltid skrevet strømm (<--) med 2 m`er .. .. 43% av vedlikehold og annet shitt på telenettet i norge .. telehor har 40% av aksjene i bravida.. og ja alle vet telehor opprette bravida.. hvis jeg vil kan jeg kalle telenor telehor .. Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Quote: On 2002-05-05 02:50, JohnnyKnoxwille skrev:2. Strøm skrives med en S, ikke 2. Quote: On 2002-05-05 15:03, Kebab GUD skrev:hvor skrev jeg strøm med 2 s ?? JohnnyKnoxwille mente nok at du skreiv Strøm med to M'er, men så blei det sikkert en skriveleif. For du, Kebab GUD, presterte å skrive dette.. Quote: On 2002-05-05 02:31, Kebab GUD skrev:bravida går mer og mer vekk fra svakstrømm og mot sterkstrømm ( mens alle andre går fra sterk til svak ) Du presterte faktisk å skrive STRØM feil to ganger etter hverandre. For det heter jo ikke STRØMM! Det var litt 'tvilsomt' må jeg si, at du ikke veit åssen et (til de grader!) sentralt ord skrives.. Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 bah, nå satt jeg og skreiv innlegget og greier, så finner jeg ut at BEGGE dere har svart i mellomtiden.. hehee.. jaja, sånn kan det gå :smile: Lenke til kommentar
bok2 Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 ALLE montører fra Bravida er ikke like elendig da! Men de burde kanskje hatt seg noe etterutdanning en gang i blant. Fikk blant annet beskjed da jeg flyttet hit jeg bor nå at jeg ikke kunne ha både telefon og ADSL samtidig. Så jeg beholdt ADSL-abonnementet jeg hadde bindingstid på. To måneder senere bestilte jeg telefoni, og det gikk jo helt greit...? Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Ingen som har sagt at ALLE er dårlige. Men NOEN burde ikke hatt stiftemaskin og 40cm borr mellom henda i andres hjem.... :smile: Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 hmm... di er litt sleipe da di kom og skulle installere adsl hos oss. så hang han opp og byttet kontakter på en 25meter tp kabel som jeg lånte av en kamerat.:sad: dette var når jeg ikke var hjemme.... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Passer best under internett og nettverk, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg