Gå til innhold

NOD32 AntiVirus - gratis?

Anbefalte innlegg

Jeg har i lengre tid innbillt meg at NOD32 AntiVirus programvaren var gratis, og når jeg reinstallerte nå nylig så tenkte jeg at jeg skulle installere den.. men det virket ikke mye gratis på www.nod32.com.. har jeg levd i en illusjon i et par måneder?

Edit: Fiksa linken med en [ url ] tag :)

Endret av Joffer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har i lengre tid innbillt meg at NOD32 AntiVirus programvaren var gratis, og når jeg reinstallerte nå nylig så tenkte jeg at jeg skulle installere den.. men det virket ikke mye gratis på www.nod32.com har jeg levd i en illusjon i et par måneder?

obs. rediger linken, den funker ikke helt!

her er linken til en gratis demo versjon http://www.nod32norway.com/site.asp?page=trial gratis prøvetid er 25 dager før du må avinstallere eller kjøpe.., tror jeg ihvertfall!

Endret av shuttle man...
Lenke til kommentar

Ikke for å være snerpete eller noe, men jeg skjønner hva "trail" og "commercial" betyr.. er egentlig derfor jeg spør, siden jeg innbiller meg at jeg har lest en NOD32 test, og at det stod at den var gratis.. noe jeg ikke kan finne på sidene deres...

Lenke til kommentar
Ikke for å være snerpete eller noe, men jeg skjønner hva "trail" og "commercial" betyr.. er egentlig derfor jeg spør, siden jeg innbiller meg at jeg har lest en NOD32 test, og at det stod at den var gratis.. noe jeg ikke kan finne på sidene deres...

tror jeg har lest samme test, men jeg mener det sto at den var gratis i en periode..

har heller ikke sett noe om det på sidene deres..

men, ta vekk ".." etter linken i det første innlegget, den funker nemlig ikke med de bak..

Lenke til kommentar

Jeg gikk også rundt å trodde dette. Ble veldig skuffet da jeg skulle laste det ned i går :p

Jeg trenger en antivirus som bruker minst mulig systemressurser, og den bør helst være gratis. Skal installeres på en Packard bell PC med ALT for lite ram :p Prøve å installere Norton 2004 på den, men da gikk hele drittn i stå. Måtte gå inn i safe mode og sette opp størrelsa på swap fila for i det heletatt å få avinstallert den etterpå :p

Lenke til kommentar
Du kan jo kjøpe bare kjøpe det da :tease:

Edit: fjernet brukernavn & pass, siden det ikke er lov å dele

Moderator som har fjernet brukernavn og passord?

Anyway.. jeg vet jeg kan være "slem" og bruke en priat versjon, men tenkte jeg skulle være "snill" og ty til alternativet... men det ser jo ikke ut som at det eksisterer i dette tilfellet for NOD32 sin del.. hmmms... jaja..

Lenke til kommentar

fant en test av nod 32: http://programmer.no/art.php?artikkelid=7725

det står ikke noe om at det er gratis, men i konklusjonen står det:

"Vi kan nok trygt si at de som er opptatt av sikkerhet OG ytelse burde ta en nærmere titt på Eset NOD32 og Outpost Firewall Pro. Definitivt noe for entusiastene. 30 dagers demoversjon er tilgjengelig av begge programmer. Outpost finnes også i en gratisversjon."

du kan ha blitt "lurt" av at outpost finnes i en gratisversjon..

Endret av shuttle man...
Lenke til kommentar
Jeg gikk også rundt å trodde dette. Ble veldig skuffet da jeg skulle laste det ned i går :p

Jeg trenger en antivirus som bruker minst mulig systemressurser, og den bør helst være gratis. Skal installeres på en Packard bell PC med ALT for lite ram :p Prøve å installere Norton 2004 på den, men da gikk hele drittn i stå. Måtte gå inn i safe mode og sette opp størrelsa på swap fila for i det heletatt å få avinstallert den etterpå :p

Hva med avast.com, home er gratis og bruker lite ressurser....

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd beta versjonen (2.0.11 eller hvilken det var) og synes den sliter litt sammen med Outlook Express? Download av mail stopper opp, og så må jeg laste ned all mail på nytt, med doble/tripple eposter som resultat.. Andre som har opplevd det?

Nå skal det legges til at jeg bruker POPfile (http://popfile.sf.net) for å filtrer vekk spam'n jeg får (300+ om dagen)...

Endret av Joffer
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...