Gå til innhold

bedriftskunde i multicom

Anbefalte innlegg

jeg har tenkt å bestille en bærbar pc på multicom.

jeg hadde tenkt å registrere meg som en bedriftskunde der siden min far jobber i ett eget firma og han kommer til å bruke den litt.

men jeg finner ikke ut hvor på siden til multicom jeg skal registrere ett firma.

det står Navn/Firmanavn men det pleier da å være ett sted man skal skrive inn ett organisasjons nr. og det finner jeg ikke.

og da spør jeg:

går det ann å registere seg som bedriftskunde på multicom?

btw bra utvalg i bærbare pcr

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke noe problem å registrere et firma som kunde, da oppgir du firmanavn i stedet for privat navn.

Det du sannsynligvis etterlyser er muligheten for å handle på kreditt (få tilsendt faktura som du betaler i ettertid i stedet for å få varene i oppkrav). Dette kan du ikke gjøre direkte i internettbutikken ettersom det krever at vi må kredittvurdere firmaet først. Registrerer du derfor et firma som kunde vil det fortsatt være oppkrav som er standard betalingsbetingelse. Etter vi har kredittvurdert og evt. innvilget kreditt vil du kunne handle på kreditt direkte i internettbutikken.

Det enkleste du kan gjøre i et slikt tilfelle er å registrere firmaet i internettbutikken som en vanlig oppkravskunde, men ikke plassere noen ordre enda. Deretter kontakter du salgsavdelingen vår og oppgir kundenummeret du blir tildelt til og ber om å bli kredittvurdert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...