trillebår Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Jeg har i det siste fått spraking i høyttalerene, det rare er atte sprakingen ikke er avhengig av hvor lyse/mørke toner jeg spiller, og heller ikke av hvor høyt jeg spiuller... Det kommer liksom bare innimellom helt tilfeldig... lurer på om noen har noen ideer... Høyttalerne er nesten nye btw, og har funket fint før... Har ikke presset dem noe særlig... Lenke til kommentar
Colapant Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Hvilket lydkort har du? Med Creative Audigy 2 ZS er dette et kjent problem, har det selv og har for øyebliket en mail-dialog med support fra Creative for å få fixet dette. Hvis du har dette kortet så er det enkle tips på Creative sin side hvor det står hva du kan gjøre for å fixe dette, hvis ikke det hjelper er det bare å maile support så hjelper de deg. Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 har onboard på gigabyte k8nnxp Mener å ha hørt noe om at onboard lydkort og dårlig psu er en dårlig kombinasjon, stemmer dette? For i såfall tror jeg ikke jeg har det beste utgangspunktet Lenke til kommentar
Colapant Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 hmm... Hadde dette problemet på min Asus A7n8x-Delux Måtte restarte windows for at det skulle forsvinne, prøvdet ikke å oppdatere noe drivere på det da konkluderte bare med at onboardlydkort suger villt og uhemmet, og gikk tilbake til SBLive 1024 før jeg kjøpte mitt Audigy 2 ZS. Eneste jeg kan fåreslå er å oppdatere drivere o.l. og hvis det ikke funker så må du bare prøve på noe annet Lenke til kommentar
IceCone Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg hadde samme problem som deg. Høytalerne mine spraket fra dag 1. Etter en stund tok jeg bare og gikk over alle kontakter med en klut og vasket de -> dette løste problemet fordi det var en kontaktfeil. Ettersom sprakingen din kommer tilfeldig er nok dette det samme problemet hos deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå