kloppen Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Har vanligvis kjøpt Statoil sin mineral motorolje på innkjøpslagere etc, altså ikke på bensinstasjonene. Er forholdsvis ny i Trondheim og lurer på hvor man kan kjøpe Statoil sin olje billigere. feks innkjøpslagere osv i TRONDHEIM? Endret 19. august 2004 av kloppen Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 har du en eldre bil.. så holder Europris sin motorolje i lange baner Lenke til kommentar
Opus Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 OBS! sin olje(OK) duger i massevis den også, koster 50-80kr for 4l. mineral, noe dyrere for halvsynt. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Hvilke oljer er egentlig regnet for å være "best"? Og gjerne ikke dyrest samtidig... Hvor kjøper man slike? Helsyntetisk for min del da. (Hørt mye bra om Mobil1 f.eks...) Lenke til kommentar
kloppen Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 OK. Men jeg skal ha en spesiel olje, skrev feil i sted, ikke syntetisk, men mineralolje. Og da tenker jeg på et speiselt merke: Statoil sin mineral helårsolje, husker ikke nummeret i farta. Noen som vet? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Tviler på at du får kjøpe olja direkte fra grossist. Lenke til kommentar
kloppen Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Tenker på alle andre plasser unntatt bensinstasjoner... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 vell.. da har vi jo nevnt to, europris og obs.. du få ikke kjøpt i fra grossist nei... så fremst du ikke har noen kjenninger i ett firma som har ett litt større forbruk av olje enn privatpersoner.. har.. Lenke til kommentar
kloppen Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Får du statoil sin olje på europris/obs? Har vanligvis kjøpt oljen på innkjøpslagere og autoprodukte etc... men ikke i Tr.heim Lenke til kommentar
ARXco Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Kjøper all min olje på Felleskjøpet på Klett. Topp olje til lav pris, de har både synt og mineralolje. Eneste "ulempe" er at det er i 10-literskanner som er litt fiklete å helle fra. Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Det er Statoil som leverer olje til Biltema. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Det er Statoil som leverer olje til Biltema. Nettopp.. og det er neppe to helt forskjellige kvaliteter heller.. Og hvorfor betale i dyre dommer for svindyr olje på statoil når man kan kjøpe like god olje for en langt lavere pris på biltema..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå