Bear^ Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 I disse dager hvor du har Neverwinter Nights (med CEP), Sacred, World of Warcraft og Guildwars, er det noen som tenke over at der er et RPG spill som er totalt online, ganske bra, stadig under utvikling og har en meget god grafikk (til Java å være)? Vet ikke om det er mange som vet om Runescape, men jeg vet om det, og lurer derfor på, er det noen andre her som spiller det? Har nemlig funnet få personer fra Norge som spiller det... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Jeg spiller RuneScape ja. For tiden ikke like aktiv som jeg var før, men nå har jeg hatt en lang pause, så det er fullt mulig at jeg begynner igjen for fullt. RuneScape er utrolig gøy, men liker ikke den nye versjonen, "RuneScape 2". Vet at de aller fleste spiller den, men holder meg til "RuneScape Classic" jeg. Originalen er alltid best. Faktisk så vet jeg om mange fra Norge som spiller RuneScape. Vi er ikke få akkurat. Du må bare lete litt. Tre av mine gode venner spiller også RuneScape, og det er heller ikke sjelden jeg har møtt folk fra andre steder av landet mens jeg har spilt. Sverige og spesielt Finland er også land som fostrer mange RuneScape-spillere Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Liker veldig bra RS2, RSC er død og det er ikke lenge til Jagex legger den ned og tar serverne, noe jeg egentlig ikke håper, man kan jo ikke glemme fortida. Uansett, combat systemer er mye bedre i RS2, pluss at det er jo mye større =) Kanskje du har litt rett, det gamle er kanksje best, men jeg holder meg fremdeles til RS2 =) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Jeg sier det samme som bestekameraten min sa. "Legger de ned RuneScape Classic, så er jeg ferdig på RuneScape". Blir det bare RS2 så gidder jeg ikke spille. For selv om de har "forbedret" grafikken så....SE på den da. Den er jo helt firkantete. Hakkete. Nye spillere vil nok elske RS2. Men når du har spilt det originale RS i så mange år, så blir det noe helt annet. Tror ikke Jagex vil fjerne RS Classic helt. Det er altfor mange trofaste spillere som nekter å spille noe annet enn det. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Desverre er det et synkenede antall med spillere i RSC. Jeg har vært RS spiller siden Andrew og Paul Gower ble deleiere i Jagex LTD, dvs fra 2001, har har "vokst opp" med RSC. Jeg husker fremdeles Julen 2002 hvor jeg satte å spillte RS til jeg nesten var grønn i øynene. Jeg skulle ønske de åpnet opp et "museum" for å fortelle litt om bakgrunnen til Runescape. Det er mye man ikke vet om dette spillet. Blant ny informasjon fikk jeg vite at RS hadde et "klasse" system hvor du kunne velge hva du ville være (en venn av meg startet da dette var inne, og er dermed egentlig Miner) og det faktum at LUmbridge var det eneste trygge stedet, dvs det var full PvP over hele verden. Jeg synes grafikken er bra nok, bedre enn RSC, og animasjonene for fighting, mining ja alt er bra nok gjenomført. Nylig endret de animasjonen for combat med sverd/øks og skjold hvor du nå holder skjoldet opp for å hindre slaget. Jeg synes da fremdeles at RS2 er best, men smaken er som baken, den er delt. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Spilte det en del for en stund siden og begynte igjen for noen uker siden. Bare "gratisversjonen" though, men har kommet meg ganske langt... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Gratisversjonen er mer enn nok. Jeg ser heller ikke noe behov for å betale for litt ekstra 'stæsj'. Spesielt ikke nå som det ikke kommer flere oppdateringer på RSC. Dessuten er det fint å spille på RSC nå som det ikke er så mange der. Når jeg trener mining så får jeg alle steinene for meg selv stort sett, osv. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Er meget behagelig i P2P. Blue dragons er tigjengelig for folk flest, du har vanskelig for å finne en srver som er full, og folk er snille i p2p, har desvrre dårlig erfaring fra f2p =) Lenke til kommentar
AracniuZ Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jeg spilte Runescape en stund... ble ganske god også, men så ble det kjedeligere enn å se på veggen i en time. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Ja, det er ganske ensformig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå