Shiva Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Er vanskelig å se hvem som var på lag og ikke. Lett å skyte egne og bli votet til å kastes utfra serveren. Spillet er US vs bin laden, for fiendene i spillet består av arabere i skaut. Spillet er bra grafisk og lydmessig, men litt forandringer på spillbarheten kunne vært gjort. Spillet kan minne om operation flashpoint bare flashpoint har enormt mye større landskap og dårligere grafikk. Finnes ikke en eneste araber i skaut i Americas Army, prøv i det minste å spill det før du kommer med fjollete uttalelser som det. Det er dessuten svært enkelt å se hvem som er på ditt lag og hvem som ikke er det, man må bare legge av seg vanen med å skyte på alt som rører seg og heller se hva man skyter på før man skyter. Det går dessuten an å rapportere hvor man befinner seg, og når du lærer kartene så kan du stortsett se hvor folk på laget ditt befinner seg sånn at man unngår å skyte folk på eget lag. Her er et bilde av fienden http://aaotracker.4players.de/gallery/pics/pic-20543.jpg Her er en på ditt lag http://aaotracker.4players.de/gallery/pics/pic-31356.jpg Hvis noen kan være så snill og peke ut hva som gjør disse to vanskelige å skille fra hverandre (bortsett fra det faktum at de er mennesker) så hadde jeg vært takknemlig Da blandet jeg med et annet spill. Lenge siden jeg spillte det og jeg spillte ikke lenge. Det spillet hvor det var arabere fantes det cheat som fikk soldater til å fly. Og det var et level med kun en bro en skulle krysse. For det er nemlig et spill av den typen hvor fienden er arabere i skaut. Og joda, er vanskelig å se forskjell på venn og fiende. På de bildene ser en klart at fienden er araber med stor nese og bruke ak-47. Mja Endret 24. august 2004 av Shiva Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 det er vanskelig å skille fiende fra lagkammerat ja det C4STOR viste oss var bare på en bane, på mange baner ser fiende og lagkammerater like ut, evt. mixa med både civil med slips, araber og us.navy på smmme lag... en gang på sykehus bana, så skjøt jeg ned to lagkamerater. da havna jeg i fengsel Lenke til kommentar
Shiva Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Ja, det var også på nyhetene rett etter det kom ut og noen mente det var rent propaganda spill. Men jeg hadde heller ikke giddet å værve meg til us army når det er så lett å blir drept. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 jag kommer aldri inn i en game, bare en sjelden gang, hver gang etter ca 20sekunder så kommer det opp "loading map" også kommer jeg tilbake til hovedmenyen igjen. trykker jeg på personal jacket så står det "not logged inn". jeg har prøvd og laste ned nyest patch, hjalp ikkeno Lenke til kommentar
DropsKongen Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 vel cs skal ikke være realistisk. det er et ferdighets spill og ikke annet. skjønner ikke hvorfor valve prøver å gjøre det mer realistisk? o_O de ødelegger jo spillet totalt som et konkuranse spill. med cs:source, så blir det vel en av de no-name spillene som er hype et halvt år eller noe sånn, til det kommer et nytt spill som er bedre :/ grunnen til at hl cs har holdt seg så lenge som det har gjort og gjør er jo grunnet alle pengene involvert i det. og de store konkuransene kommer til å droppe spillet når det ikke er grunnlag for å konkurere i det mer. som så mange har sakt før meg: hvorfor prøve å reparere noe som ikke er ødelagt? Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 greia er at AA eller america's army er online...men desverre skal du på training noe som er drittkjedlig...ooo....elendig spilll så sett ikke noe mening med treninga i det hele tatt....du må fullføre hele basic training...advance marksmanship....fallskjerm...special forces bare dritt! Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 greia er at AA eller america's army er online...men desverre skal du på training noe som er drittkjedlig...ooo....elendig spilll så sett ikke noe mening med treninga i det hele tatt....du må fullføre hele basic training...advance marksmanship....fallskjerm...special forces bare dritt! Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 greia er at AA eller america's army er online...men desverre skal du på training noe som er drittkjedlig...ooo....elendig spilll så settikke noe mening med treninga i det hele tatt....du må fullføre hele basic training...advance marksmanship....fallskjerm...special forces bare dritt! Det er faktsik topp, pga av all treninga og at det er litt vanskelig å sette seg inn i spillet så har spillet ganske (som oftest) modne spillere. Svært lite surmulende fjortiser for å si det sånn Fra spøk til alvor så synes jeg faktisk treninga er en fin ting, tror det hjelper til med og fjerne useriøse spillere. Er bare glad til at AA:O ikke apellerer til alle, synes det har en langt "modnere" spillerbase enn andre online spill Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 det er vanskelig å skille fiende fra lagkammerat ja det C4STOR viste oss var bare på en bane, på mange baner ser fiende og lagkammerater like ut, evt. mixa med både civil med slips, araber og us.navy på smmme lag... en gang på sykehus bana, så skjøt jeg ned to lagkamerater. da havna jeg i fengsel CS kan være nokså forrvirrende det også til og begynne med. Men når du har et par timer spilletid på ett brett så lærer man seg raskt hvem som er hvem. Alle tk'er forøvrig en gang i blandt, det er bare noe man må regne med. Men det er jo sånt man lærer av Har du forresten fullført training Trulzern? Og uploada resultatene osv? Og har du haka av for punkbuster? Mulig det er der problemene ligger. Ja, det var også på nyhetene rett etter det kom ut og noen mente det var rent propaganda spill. Men jeg hadde heller ikke giddet å værve meg til us army nårdet er så lett å blir drept. Spiller det noen rolle om det er propaganda? Spiller det noen rolle om det er lett å bli drept i den amerikanske hæren? Nei, spillet er gøy. Det er jo det som er poenget Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 America's ArmyEr ikkje sikker på om dere har sett dette men fant det menst eg sat og surfet... spillet kan man laste ned gratis og det er IKKJE en demo. kan hende dere har sett det før!! Du henger et par år etter... Hvis du ikke mener et nytt spill da? hahahaha! utrolig bra da! 10poeng! Mvh Stian_A Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Dette hørte jeg om for et og et halvt år siden... Og da tror jeg det hadde vært ute en stund... Det er et bra spill, veldig virkelighetstro, men liker ikke helt det at du ikke får lov å spille før du har vært gjennom den treningen som er på spillet ... Litt teit synes jeg... Men siden jeg ikke har giddet å komme meg gjennom det ennå, så kan ikke jeg si så mye om selve spillet.... og som sagt idligere i tråden så liker jeg ikke spill som er laget for å rekruttere soldatere til usa's hær... litt for mye "propaganda"... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 syns cs er kjedelig jeg. skjønner jo ingenting. bare å skyte villt Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Dette hørte jeg om for et og et halvt år siden... Og da tror jeg det hadde vært ute en stund... Det er et bra spill, veldig virkelighetstro, men liker ikke helt det at du ikke får lov å spille før du har vært gjennom den treningen som er på spillet ... Litt teit synes jeg... Men siden jeg ikke har giddet å komme meg gjennom det ennå, så kan ikke jeg si så mye om selve spillet.... og som sagt idligere i tråden så liker jeg ikke spill som er laget for å rekruttere soldatere til usa's hær... litt for mye "propaganda"... ja jeg fikk veldig lyst til å melde meg til hæren nå som jeg vet at man blit skutt etter 5sekunder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå