Tonickup Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 America's Army Er ikkje sikker på om dere har sett dette men fant det menst eg sat og surfet... spillet kan man laste ned gratis og det er IKKJE en demo. kan hende dere har sett det før!! Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Har sett det før, men fint at du hadde en link. Noen som har lastet det ned som kan si noe om det? Endret 18. august 2004 av Koffe Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 hm....har bare vært ute i noen ÅR! Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Hmm.. Er ikkje dette Americas Army Online (AAO) da ? Det har iallefall me (lan-gjengen på stord) spelt kjempe lenge.. Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 eg holder på å laste det no! såg ganske stili ut!! Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 prøvde det for 1.5 år siden, er gøy men syns ikke noe om online delen, ingen bra servere og mye lagging selv om jeg brukte ngt sin delta linje 2400/640. Starten av spillet er bra bygd opp, man må trene seg selv ved å gå forskjellige "kurs" bra lagt opp sånn sett. Btw. man trenger 36 av 40 hits på marksmanship for å bli sniper Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Er veldig morro men litt for vanskelig for meg,holder meg til DC.Veldig fint spill har vært ut gansk lenge så er ikke noen nyhet.Dessuten passen denne bedre under gamer.no forumet som som er et underforum likt med ok.no.gamer.no Endret 18. august 2004 av PyroCX Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Og hvis dere vil ha siste versjon, som er 2.1, kan det hentes ned her: http://www.americasarmy.com/downloads/ Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 oki... takk for den! kommer til å laste ned den også då!! Lenke til kommentar
felge Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 offtopic : hvorfor er det ingen som har avatar lengre ? Lenke til kommentar
felge Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 oi måtte logge meg inn for å se avataren Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 hehe...gammalt som alle hauger og neppe en nyhet...men jeg digget det og spilte det en god stund...en anelse mer realistisk enn cs og dermed drittbra! Dessuten er det gratis! Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Americas army var laget for å rekrutere soldater til det amerikanske forsvaret og ikke så mye for å glede oss . liker forresten ikke statlige prosjekter med baktanker. holder en knapp på CS som snart kommer med HL2 (Laget av normale mennesker UTEN baktanker som bare liker å ha det morro) Lenke til kommentar
MetaBaron Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Testet AA i en periode.. for meg ble det hele for realistisk, med laang ventetid mellom hver gang man dævver.. fikk fort stygga på det spillet. Da var det fort tilbake på gode gamle BF-DC. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Har hørt om det spillet for lenge siden... Det har forresten kommet en ny versjon: Fullversjon 2.1: AA 2.1 Lenke til kommentar
decent Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Det spillet er vel godt over et år gammelt og vel så det. Lenke til kommentar
Shiva Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hvertfall et år gammelt. Lett å bli drept of irriterende spawn time. Må vente til alle andre har dauet. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Dette er ingen nyhet. Vær så nill å flytte! Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Det einaste kjipe med dette spelet er: På dei serverane eg er/var på i AAO, tok eg _ALLTID_ eit eller fleire team-kill, syns det vert vanskeligt å skille Spawn-time var alt for lang, så etter fire-fem game, så uninstalla eg spelet.. Kjedlig med spawntime!(iallefall på elleve minutt!) Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Bare lurer på en ting ang dette spillet. Jeg lastet det ned i går og jeg leste litt på den informasjonssaken før jeg installerte. Der sto det at de kunne fritt hente ut informasjon fra min pc. Vet noen hva slags info de kan hente ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå