halvardm Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Hei jeg skal kanskje kjøpe meg en iMac. Det jeg synest er negativt med de er grafikkortet. Ser at det kommer en ny versjon iMac ut nå og vil den ha et bedre grafikkkort? Ser også at G5 maskinene har 128mb kort osv. Hvor kan jeg få tak i slike? Hvis det går ann å sette inn etterpå da.. Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Hei jeg skal kanskje kjøpe meg en iMac.Det jeg synest er negativt med de er grafikkortet. Ser at det kommer en ny versjon iMac ut nå og vil den ha et bedre grafikkkort? Ser også at G5 maskinene har 128mb kort osv. Hvor kan jeg få tak i slike? Hvis det går ann å sette inn etterpå da.. Det ryktes at grafikkortet vil være det samme, og det har generert en enorm mengde frustrasjon på diverse forum. Jeg håper for guds skyld at de oppgraderer grafikkortet. Det er desverre 99% sikkert at du ikke kan bytte ut skjermkortet i iMacen i ettertid, noe som har generert like mye frustrasjon. Beklager å måtte gi deg de tunge nyhetene. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Apple er noen gnoomer når det gjelder å skaffe ok grafikk kort med untak av 6800Ultra som koster SYKT mye. Og det går ikke an å skifte de ut heller, de skjermkort idotene. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) leste i engelsk mac blad at ati 9800 pro er klart for mac. du får det nok ikke inn i en imac, men en G5 burde det jo gå (aner egentlig ikke) uansett mac er vel ikke den feteste plattformen til spilling. Endret 1. september 2004 av Stonescream Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Nei, den er dessverre ikke det. Men jeg kommer ikke til å spille så mye på den da. Ellers kan du anbefale meg iMac? Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Før jeg anbefaler noe som helst vil jeg gjerne vite hva du ønsker å bruke maskinen til. :-) Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Videoredigering Litt Photoshop (Om det er til Mac da) Surfing på nettet Kanskje litt spilling da. Tony Hawk ser ut til å følge med + Noen spill må jo komme! Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Da vil nok en iMac G5 være en helt OK maskin, gitt at den får litt bedre grafikkort (uten bedre grafikkort også). Det spørs bare på prisen. Og ja, Photoshop finnes definitivt til mac. :-) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Mac er jo primært brukt til bilde, tekst, foto osv...aviser, blad og alle som driver i den bransjen kjører Mac. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Kanskje litt spilling da. Tony Hawk ser ut til å følge med + Noen spill må jo komme! Det finnes flere spill til Mac enn det de fleste tror. Her har du en god side du kan ta en titt på. :-) http://www.insidemacgames.com/ zeph: ikke glem musikk da. :-) Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Wow. Fett såpass mange! Kan jeg kjøpe de på den siden eller? Edit: Du kunne kjøpe de der ja. Finnest det andre slike plasser? Norske? Endret 26. august 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
Cera Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Kanskje litt spilling da. Tony Hawk ser ut til å følge med + Noen spill må jo komme! Det finnes flere spill til Mac enn det de fleste tror. Her har du en god side du kan ta en titt på. :-) http://www.insidemacgames.com/ zeph: ikke glem musikk da. :-) Er det også mulig og laste ned spill til mac, eller finnes det ikke warez versjoner av mac spill? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Er det også mulig og laste ned spill til mac, eller finnes det ikke warez versjoner av mac spill? Kremt... Joda, det finnes det. :-) Officeline har endel spill, tror jeg. Macgames.no har også endel spill. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå