Woodoo Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Jeg har nettopp gått til innkjøp av nye høyttalere, Cerwin-Vega CLSC-15. Jeg skal kjøpe meg ny forsterker også, men det blir noen uker til. Fra før har jeg en Denon AVR-1803 surroundreceiver på 6x80 watt. Problemet er bare at jeg har lyst til å teste høyttalerne, og vil ikke vente i ukevis til den nye forsterkeren kommer. Spørsmålet mitt er da, går det bra å koble høyttalerne til Denon forsterkeren? Kan jeg spille høyt uten at jeg sprenger høyttalerne pga for liten forsterker? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Du kan bruke den forsterkeren,men prøv for all del ikke å spille høyt. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Du kan bruke den forsterkeren,men prøv for all del ikke å spille høyt. Stemmer. Koble heller ikke noen andre høyttalere receiveren fordi da gir den med en gang ut mindre effekt. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Og spill inn høyttalerne før du prøver å dra på. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Og spill inn høyttalerne før du prøver å dra på. Angående innspilling:Spill pent i et par timer.Etter det kan du spille så høyt du vil.Jo oftere du spiller høyt jo raskere spilles høyttalerne inn.Dette fordi at når du spiller høyt får elementene store utsving og derfor "mykes" de raskere opp. Lenke til kommentar
Putte@Upalux Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hvis disse Cerwin-Vega CLSC-15 er kjøpt hos Hifiklubben så antar jeg at dem er spilt inn, enten på fabrikken eller hos forhandleren. Men morroen blir mye større hvis du venter til du får en forsterker som klarer å drive disse høytalerne ordentlig. Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Hvis disse Cerwin-Vega CLSC-15 er kjøpt hos Hifiklubben så antar jeg at dem er spilt inn, enten på fabrikken eller hos forhandleren. Ja, de er kjøpt hos HiFiklubben. Ferdiginspillte høyttalere? Har jeg aldri hørt om før. Er du sikker på dette? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Hvis disse Cerwin-Vega CLSC-15 er kjøpt hos Hifiklubben så antar jeg at dem er spilt inn, enten på fabrikken eller hos forhandleren. Ja, de er kjøpt hos HiFiklubben. Ferdiginspillte høyttalere? Har jeg aldri hørt om før. Er du sikker på dette? Jeg synes også det høres veldig rart ut. Kjøper du en demomodell, kan den være innspilt. Ikke høyttalere som er nye ut av boksen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå