Gå til innhold

Cerwin-Vega CLSC-15 + 80 watts forsterker = ?

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp gått til innkjøp av nye høyttalere, Cerwin-Vega CLSC-15. Jeg skal kjøpe meg ny forsterker også, men det blir noen uker til.

Fra før har jeg en Denon AVR-1803 surroundreceiver på 6x80 watt.

Problemet er bare at jeg har lyst til å teste høyttalerne, og vil ikke vente i ukevis til den nye forsterkeren kommer.

Spørsmålet mitt er da, går det bra å koble høyttalerne til Denon forsterkeren? Kan jeg spille høyt uten at jeg sprenger høyttalerne pga for liten forsterker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og spill inn høyttalerne før du prøver å dra på.

Angående innspilling:Spill pent i et par timer.Etter det kan du spille så høyt du vil.Jo oftere du spiller høyt jo raskere spilles høyttalerne inn.Dette fordi at når du spiller høyt får elementene store utsving og derfor "mykes" de raskere opp.

Lenke til kommentar
Hvis disse Cerwin-Vega CLSC-15 er kjøpt hos Hifiklubben så antar jeg at dem er spilt inn, enten på fabrikken eller hos forhandleren.

Ja, de er kjøpt hos HiFiklubben.

Ferdiginspillte høyttalere? :hmm: Har jeg aldri hørt om før. Er du sikker på dette?

Lenke til kommentar
Hvis disse Cerwin-Vega CLSC-15 er kjøpt hos Hifiklubben så antar jeg at dem er spilt inn, enten på fabrikken eller hos forhandleren.

Ja, de er kjøpt hos HiFiklubben.

Ferdiginspillte høyttalere? :hmm: Har jeg aldri hørt om før. Er du sikker på dette?

Jeg synes også det høres veldig rart ut. Kjøper du en demomodell, kan den være innspilt. Ikke høyttalere som er nye ut av boksen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...