camxer Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Jeg har tenkt å kjøpe meg et brukt bærbar til 4000kr men jeg vet ikke hva jeg kan få til den prisen. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Er vel bare å titte gjennom bruktmarkedet eller qxl til du finner noe av interesse. Lenke til kommentar
camxer Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Er vel bare å titte gjennom bruktmarkedet eller qxl til du finner noe av interesse. Jeg fant ingenting av interesse på hardware.no og barbara.no og jeg liker ikke qxl så mye. Så jeg vet ikke fortsatt hva jeg kan få til den prisen. Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Er vel bare å titte gjennom bruktmarkedet eller qxl til du finner noe av interesse. Jeg fant ingenting av interesse på hardware.no og barbara.no og jeg liker ikke qxl så mye. Så jeg vet ikke fortsatt hva jeg kan få til den prisen. trur du ikke kan regne med en "supermarskin". liker ikke qxl Lenke til kommentar
srbz Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Hadde også likt en slik en til den prisen til skolearbeid, men det blir ikke noe av for min del... kanskje til neste år, da får jeg sikkert WinXP inn på en slik uten problemer? Får vel ikke noe særlig laptop til 4000 i dag som takler WinXP bra? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Sjekk også på finn.no, er du heldig så finner du noe bra til billig penge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå