bolle100 Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 plutselig i dag begynte internett å gå veldig treigt.. har aldri gått så treigt før.. kan det vere et virus??? linjen er 700/128, men på testen på itavisen står det 900 byte.. ka anbefale dåkke får å fikse dette? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Hvis du lurer på om det er et virus, så anbefaler jeg deg å scanne maskinen din for virus med f.eks http://housecall.antivirus.com/housecall/start_frame.asp Har du prøvd å restarte ruter/modem for å se om det hjelper? Lenke til kommentar
bolle100 Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 ja har restartet adsl modemet, dratt ut stømmen og satt den i igjen... har scannet med norton antivirus og den fant ingenting... ka kan det vere vist d ikke er virus?? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Spyware. Last ned Spybot 1.3. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Noen har ødelagt forbindelsen fra ålesund (sunnmøre?) til Oslo. Derfor går det treigt. edit: skrivefeil Endret 18. august 2004 av likferd Lenke til kommentar
bolle100 Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Noen har ødelagt forbindelsen fra ålesund (sunnmøre?) til Olso. Derfor går d treigt. ka meiner du med ødelagt forbindelsen?? gjelder det tiscali og for det er det eg har... og eg bur i sogn og fjordane.. noken aning om korti ditta vil bli fiksa??? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Ok jeg trodde du var sunnmøring også Da vet jeg ikke om du har samme problemer, men Mimer (ISP'en min) opplyste om at det var en ødelagt forbindelse til Oslo, og derfor går nettet treigt. Her er også Netcom nede.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Kjører du trådløst? Kanskje noen snylter på linjen din? Eller kanskje noen har glemt å betale regningen? Vet at i hvertfall NGT pleier å sette ned hastigheten til isdn-hastighet om man ikke betaler i tide. Mulig det bare er noe galt med linjen? Har du testet på IT-avisen nå i det siste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå