Mafo Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Civilization på mobilen Atari har nå solgt lisenser til forskjellige mobilprodusenter, noe som innebærer at vi kan vente oss en rekke nye og gamle spilltitler for mobiltelefoner. Les artikkelen her Lenke til kommentar
px Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Gleder meg hvis civilization kommer på mobilen, vanvittig bra spill. Og siden det sikkert da skal være kompatibelt med nokia sine javatelefoner så funker det på min k700i og... (k700i kan spille 99% av spill laget for nokia 6600).. Og det finns en simpel utgave av mario som javaspill, men det er beregnet på litt eldre telefoner med mindre skjerm enn k700i og 6600. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg tror nok det er litt bra at de kombinerer gode gamle spill med litt retro og ikke legger for mye vekt på grafikken; noe som heller ikke går så mye ann. For noe av det som dagens spill mangler (og som mange gamle gjerne retro spill fra sent 70- tidlig 80-tall hadde) ifølge meg: spillbarhet. Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 For noe av det som dagens spill mangler (og som mange gamle gjerne retro spill fra sent 70- tidlig 80-tall hadde) ifølge meg: spillbarhet. Kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Side dere np driver med spill nyheter.. HVorfor ikke nevne det metal-slug lignende spillet "fatal force" som har Bluetooth tilkobling slik at man kan spille mot hverandre i tilleg. Det er java spill, ikke symbian og det funker fett å spille 6230 mot 6600 eller 7610. En revolusjon i java verdnen! Eller, hva med klassikerne som 'aleste' og 'actraiser' disse er også ute i javaversjon... Lenke til kommentar
px Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Enda bedre: http://www.gizmodo.com/archives/final-fant...hone-020666.php (Final fantasy til mobilen, bare synd de har tenkt å være kjipe med hvem de selger det til...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg