Hoax Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Jeg har bestillt noen deler og ikke fått alt, lageret deres har blitt kontrollert, men delen jeg mangler er tatt ut og tilogmed veid inn i pakken så alt stemmer fra webshopen sin side. Det kan se ut som om det har vært en langfingret postmann i pakken og plukket til seg noe og pakket esken pent igjenn etter å ha forskynt seg. Hva kan man gjøre i sånne saker? Lenke til kommentar
lodott Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Har pakken forandret vekt underveis? Dette skal posten kunne sjekke. I såfall har de erstatningsansvar. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Fortell gjerne hva posten finner ut / sier til saken etter at saken har løst seg. Dette er klart erstatningsansvar fra posten sin side. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Bruk pakkesporingsfunksjonen, der kommer vekten fram på pakken ved sending, er den annerledes når du motar den på postkontoret så har noen vært inne i den og tatt noe . Edit: Sjekket opp funksjonen til posten med en pakke som jeg venter på. Endret 18. august 2004 av Malvado Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå