zulo Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Har tv-kort og skal snart flytte tilbake på hybelen min der jeg må se på et stort sett forvridd bilde. Lurer på om det er noen forskjell på tv-kortene på hvor godt de får inn signalene, eller om dette kun har med antennen å gjøre? Jeg har nå bare en helt vanlig bordantenne som jeg kjøpte på expert. Kanskje det finne noe kraftigere å få tak i? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Det blir det samme på tv som på pc tipper jeg Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Bordantenne vil alltid gi dårlig bilde. Problemet er at du plukker opp ikke bare signalet men også reflekser fra alle kanter. Det er en god grunn til at skikkelige antenner er mer komplisert oppbygd. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Tror det har litt med tv kortet å gjøre også. Hadde ett Msi tv kort engang, fikk bare inn nrk1. Nå har jeg terratec kort. er ganske bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå