sverreco Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Jeg begynner å bli litt paranoid, og har foreløpig bare Norman antivirus. Har lyst på gratis firewall. Er ZoneAlarm bra? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Jeg har kjørt kombinasjonen Zonealarm , Norman Antivirus, Ad-aware & Spybot (edit OG Opera) lenge, og det har fungert veldig bra. ...noe har den tydeligvis stoppet siden jeg oppgraderte til Zone Alarm Security suite edit: litt småproblemer med DC++ ... men det finnes workarounds Endret 23. august 2004 av DJ-JK Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Hehe, kvitt deg med internet explorer og du er kvitt nesten alle plager Jeg liker ikke zonealarm, det får p2p (bittorent dc++ osv) til å kvele linjen min når det er aktivert. Bruker heller den innebygde firewallen i windows xp sp2, NOD32 antivirus, og spybot - search and destroy, og jeg har ikke fått spyware/adware o.l siden jeg kan huske Lenke til kommentar
sverreco Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 <fjortis>Internet Explorer er bare såå tre år siden </fjortis> Jeg bruker da selvfølgelig bare opera. Har ikke lyst på XP SP2 fordi det er *host* du vet. En sånn versjon. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Bruk opera, zonealarm og norman antivir, så blir du kvitt det meste! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Bruk opera, zonealarm og norman antivir, så blir du kvitt det meste! Bruker Mozilla FF, Zone Alarm og NAV på Win2k, har ikke hatt virus/spyware etter at de kom under HD'en lokk. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Brukte ZoneAlarm før. Det var helt greit bortsett fra at BitTorrent ikke virker ordentlig. Nå bruker jeg Sygate Personal Firewall, NAV, Ad-aware og Mozilla/Thunderbird. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Jeg bruker også IE, ZA Pro, Ad-Aware og SpyBot. Har ikke hatt noe plager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå