Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva koster en Hummer?

Algron

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Du bør registrere den som lastebil om du vil spare en del i forsikring. Den koster vel mellom 1 og 2 millioner. H1 tror jeg...

Lenke til kommentar

Litt under 600.000 uregistrert tror jeg det var.. Registrert MED bakseter 1.6 mill hvis jeg ikke husker helt feil!

Trådstarter! Registrer deg på NRK.no og gå på Web tv.. er gratis, og der kan du bla. se Autofil hvor de har testet Hummer, og alt muligt annent..

Lenke til kommentar

Du kan få en Hummer som er blitt brukt i millitæret ganske billig ... men da er det en del jobb å gjøre. Men har sett gamle Hummere til rundt 500.000.

Stå på ! Håper du får deg en hummer for det er skikkelig kule biler ! Da blir du kongen på veien det skal jeg love deg ... den er fin å lukeparkere med også ! ;)

Lenke til kommentar
Du kan få en Hummer som er blitt brukt i millitæret ganske billig ... men da er det en del jobb å gjøre.

Som du sier så er det nok enormt mye å gjøre - har sittet på med militære Hummere (H1) flere ganger og det er noen skikkelige skranglekasser helt ribbet for komfort og støydemping.

Regner med at sivilutgaven har en helt annen komfort.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
En hummer koster forøvrig 40kr pr kg nede på Ultra her.

Jeg har teine og båt, så jeg kan skaffe hummer gratis. Agn kan jeg også fiske selv. Hvis jeg i tillegg ror i stedet for å bruke motor, så er jo utgiftene lik null. Og registrering kan man jo bare glemme, for den blir jo spist opp med en gang, med eller uten skilt.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...