Gunder1 Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Kjøpte et HighPoint Rocket 1540 2P SATA kontrollerkort, jeg har koblet på 2 s-ata disker. La inn Xp på ny på Raptoren, etter innstalasjonen tok oppstarten ca 2 min... La inn xp på ny, denne gang på en Seagate 200Gb 7200.7, resultat = akkurat like tregt. Skal det være slik? Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Kjøpte et HighPoint Rocket 1540 2P SATA kontrollerkort, jeg har koblet på 2 s-ata disker.La inn Xp på ny på Raptoren, etter innstalasjonen tok oppstarten ca 2 min... La inn xp på ny, denne gang på en Seagate 200Gb 7200.7, resultat = akkurat like tregt. Skal det være slik? Er det noen som har et sata kontrollerkort, som kan dele erfaringer? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 søker den etter raid array elns? kan du skru av det? Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 søker den etter raid array elns? kan du skru av det? Har disablet Raid i bios, det er når XP logoen kommer at det går tregt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå