Jimmy Pop Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Kan noen si meg hvor jeg kan få tak idet? Jeg skal installere win2k på en gammel maskin, og BIOS'en støtter ikke booting fra CD-rom. Og hvis dette er piratkopi (, moderator...) så visste jeg ikke at smartdrive ikke var gratis... Lenke til kommentar
BBC Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Du finner vel filen i i386-katalogen på 2000-cd'en. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 1. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2002 Nix. Den var der ikke. Så etter den der, og skrev også dir/s smartdrv.exe Der er vel det den heter...?? Lenke til kommentar
Strips Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Den ligger under tools, oldmsdos, command eller ett eller annet sted. Men den finnes på Win2k CD'en. Lenke til kommentar
cozmo Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Du trenger ikke Smardrv for å innstalere Win2000, det går bare mye lengre tid å innstalere uten. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Quote: cozmo skrev (2002-05-02 17:04):Du trenger ikke Smardrv for å innstalere Win2000, det går bare mye lengre tid å innstalere uten. Det er feil. I allefall etter personlige erfaringer. smartdrv.exe finner du på Windows 98 eller ME. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Hei B|Real! Innstallerte windows 2000 igjen i går.. Og fekk beskjed om at innstallasjonsprogrammet ikkje hadde funnet smartdrv.exe fila.. Eg gjekk ut av setupen og lette etter fila,men fant den ikkje.. Så eg innstallerte windows 2000 uten.. Gjekk litt lengre tid men,fungerte bra uten smartdrv.exe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Quote: Mr.Hassan skrev (2002-05-03 13:55):Hei B|Real!Innstallerte windows 2000 igjen i går..Og fekk beskjed om at innstallasjonsprogrammet ikkje hadde funnet smartdrv.exe fila..Eg gjekk ut av setupen og lette etter fila,men fant den ikkje..Så eg innstallerte windows 2000 uten..Gjekk litt lengre tid men,fungerte bra uten smartdrv.exe hei! Mr.Hassan. Vel, det er ei god stund siden jeg har brukt win2k, men min pc nektet i allefall og starte installasjonen uten smartdrv. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Hei B|Real! Vel,eg fekk det i allefall til på mi maskin i går.. Den innstallasjonsprogrammet spør først etter smartdrv.exe fila..Men,sier at eg kan kjøre innstallasjonen uten smartdrv.exe fila.. Men,at det da vil gå litt seinare.. Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Det funker å installere uten smartdrive, men som sagt det går mye tregere. Det er mange win2k cd'er som det ikke følger med smartdrv på, men jeg vet at det ligger på win98 cd'er, og ellers i installert win98. Men er egentlig smartdrv lisensiert til noen? Ellers kan man jo alltids sende det... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 3. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2002 Jeg har allerede fått det tilsendt av telifia. Og dessuten har jeg jo kjøpt win2000, og det følger jo med det, men bare når du booter fra cd. Hvilket min Bios ikke støtter. _________________ Hello, I'm a signature virus. Copy me to your signature and help me spread. [ Denne Melding var redigert av: Jimmy Pop på 2002-05-03 15:42 ] Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Hei Instigator! Veit ikkje om smartdrv.exe er lisensiert til noen.. Veit du kvifor det følger med på noen windows 2000 cd og ikkje på andre..? Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Vet ikke... Virker som om det bare er de senere versjonene som har smartdrv med. Det er jo helt tullete egentlig at de ikke legger med et prog som installasjonen helt klart trenger. Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 win2k installasjon....winxp win2kserver alle funbker uten smartdrv... men som alle sier det tar lengre tid....mye lengre tid Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 smartdrv er jo bare en cache program fra Microsoft, er ikke noe eget lisens på den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå