Gå til innhold

botter i steam?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, det er jo bare å velge det når du klikker på "Create server". Det ligger jo under valgmulighetene der.

Du snakker om CZ nå

Han sier jo ingenting om at han snakker om vanelig CS.

 

Uansett, om han mener "vanelig" CS regner jeg med at svaret er nei.

 

Litt av poenget med å kjøpe Condition Zero er jo faktisk at man får med den offisielle CS boten, som har Steam støtte.

Lenke til kommentar
Z-bot funker i steam. Z-bot er ganske bra iom. at botene kan "lære" mapene sånn at man kan spille alle maps med boter

Enig, i tillegg så er de ikke så jævli raske til å sikte inn på hodet ditt så du har litt over 5ms å oppfatte, sikte, og skyte på, i motsetning til joebot til metamod. :)

Lenke til kommentar

Instalerte nettopp cs16-bots.zip i steam mappen.

 

Bottene kom når jeg skrev bot_add i console, men med det samme de kom fikk jeg en ping på ca. 400 ... det var en enorm laag, og det var helt umulig å spille.

 

Mulig det går bedre om jeg kjører en dedicated server, men det var ikke slik jeg hadde tenkt det.

Lenke til kommentar
Instalerte nettopp cs16-bots.zip i steam mappen.

 

Bottene kom når jeg skrev bot_add i console, men med det samme de kom fikk jeg en ping på ca. 400 ... det var en enorm laag, og det var helt umulig å spille.

 

Mulig det går bedre om jeg kjører en dedicated server, men det var ikke slik jeg hadde tenkt det.

De må lære mapene først då får du enorm ping, men det går over etter hvert. Bare vær tålmodig ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...