srbz Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Er premien kun boksen med hovedkort og psu, eller med CPU, RAM og alt sammen? Hmmm... jeg tolker det dithen at det ikke er ram, cpu, skjermkort osv... men det er jo likevel en bra premie... Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 spiller ingen rolle, det meste jeg har vunnet er taper premien i lotto. akkurat nok til ei uke til + joker.... Lenke til kommentar
TRS Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) svarte igår rett før 3 eller noe jeg og som noen andre og der hoppet 5'ern til feil plass men fikk rettet det selv. Mangen som påstår at det er feil i oppgavene, for all del......les oppgavene nøye, det er ingen feil der Forøvrig så håper jeg selvfølgelig at jeg vinner selv om jeg aldri har vunnet annet enn (boken) Heldig grisen babe i et kryssord Lykke til alle sammen Endret 19. august 2004 av Eurofighter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Good luck to all/me :!: Lenke til kommentar
Xell Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Jeg vil nå fortsatt påstå at svaret i opg3 er tvetydig. Avhengig av hvordan man tolker teksten på sidene til Aopen har man enten ett svar riktig eller ingen svar riktig. Min første tolkning var faktisk at "her er jo inegen av svarene riktige". Håper bare at "dommerene" tolker ting på samme måte som det ser ut til at flere her gjør. En ting jeg faktisk har savnet i disse konkuransene er å få svarene i ettertid. Det kan man jo faktisk få en del interesante diskusjoner utav. Synes forøvrig at ez65 er penere enn ey65. Liker ikke Aopens tendenser til å lage fronter som stikker utenfor selve kabinettet Endret 19. august 2004 av Xell Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg trenger ALT nytt, så dette kabinettet er vel en god start! *Krysse fingrene* Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg har heller aldri vunnet noe, og er rimelig sikker på at jeg har svarte korrekt. *krysse fingrene* Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Lykke til alle sammen Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 En ting jeg faktisk har savnet i disse konkuransene er å få svarene i ettertid. Det kan man jo faktisk få en del interesante diskusjoner utav. eller forferdelig mye krangling of syting? Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Og da var eg og med på leken Klar for hjemmeseier Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 veit ikke om dette er spurt om allerede ,men når avgjøres konkurransen? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Det står at den varer hele august... Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 og deeeeeeer var konkuransen ferdig.. venter spent på å få vite hvem som har vunnet premien.. hihi. blir sikkert ikke meg som vanelig Lenke til kommentar
Grell2k Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 og deeeeeeer var konkuransen ferdig.. venter spent på å få vite hvem som har vunnet premien.. hihi. blir sikkert ikke meg som vanelig Er da 31 dager i august, mann. Vinnern er uansett lucky bastard (no hard). Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Sjangsen for at eg vinner er sikkert 1/1000 og det om eg svarte riktig på alle spørsmåla, no seom er langt i fra sikkert...men 1/1000 er bedre en ingeting Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 hos meg foradra svaret seg på den nederse etter at jeg trykka på send og fikk en sjanse til å se over svarene igjen. Men heldigvis så jeg det...(er temmelig bestemt på at den "flytta på seg"). POKKER! jeg bare klikket videre Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Kan noen forklare meg hvofor det på hjemmesiden til aopen står at ey65 støtter silenttek, ezrestore og hyper-threading. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Kan noen forklare meg hvofor det på hjemmesiden til aopen står at ey65 støtter silenttek, ezrestore og hyper-threading. Støtter Hyper-Threading ja. Hvis du leser oppgaven finner du ut at det ikke er det som står i spm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå