Howard Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Augustkonkurranse Vi feirer (sen)sommeren med en konkurranse. Ved å svare på noen spørsmål, kan du bli den heldige vinner av et barebone-system fra AOpen. Delta i vår augustkonkurranse! Les artikkelen her Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Ha!, kunne bare svaret på 2 og 5. Gidder ikke google. lykke til Lenke til kommentar
lperik Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Supert med ny konkurranse (måtte den beste/jeg vinne) Lenke til kommentar
andesam Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Veldig bra at det kom en konkuranse til! håper jeg vinner... (siden det er temmelig enkelt å finne svar på spørsmålene så trenger man ikke være den beste for å vinne) Endret 18. august 2004 av andesam Lenke til kommentar
chil Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 pokker jeg kunne alle svarene så skjedde det ett eller annet så svaret på det siste spørsmålet ikke ble det jeg kryssa av.(mulig jeg kryssa feil) men hviste i alle fall svaret. Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) pokker jeg kunne alle svarene så skjedde det ett eller annet så svaret på det siste spørsmålet ikke ble det jeg kryssa av.(mulig jeg kryssa feil) men hviste i alle fall svaret. Det skjedde med meg også. Det er en bug i konkurransen: Selv om du svarer korrekt, så er det siste valget forandret til feil svar på den sida du skal bekrefte svara på. Så hvis du ikke ser gjennom godt nok, så leverer du feil. Surt altså... Edit: leif Endret 18. august 2004 av Roadrunner7 Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Var litt obs på om svaret til det siste spørsmålet ble magisk forandret fra første siden til "sikker-på-at-du-har-svart-rett?" siden, og jommen meg hadde den ikke det. Fikk rettet på det heldigvis, men det er litt kjipt for de som bare klikker seg videre ville jeg tro Lenke til kommentar
andesam Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 hos meg foradra svaret seg på den nederse etter at jeg trykka på send og fikk en sjanse til å se over svarene igjen. Men heldigvis så jeg det... (er temmelig bestemt på at den "flytta på seg"). Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Var litt obs på om svaret til det siste spørsmålet ble magisk forandret fra første siden til "sikker-på-at-du-har-svart-rett?" siden, og jommen meg hadde den ikke det. Fikk rettet på det heldigvis, men det er litt kjipt for de som bare klikker seg videre ville jeg tro Stemmer stemmer. Takk for at dere sa ifra, jeg hadde bare kliket meg videre Lenke til kommentar
Howard Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 De som har feil svar på siste spørsmål og svarte før kl 15.10 i dag, får dette svaret automatisk rettet opp til det korrekte. Det hadde dessverre sneket seg inn en feil i skriptet vårt. Vi beklager dette. Lykke til! Lenke til kommentar
Bazer_Punk Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) hey, den sia juksa me siste svaret la ikkje merke til det før ej las her Edit: tru ej svarte temmeli nøyaktig rundt 15.00 +-et par minutter, hva da? Endret 18. august 2004 av Bazer_Punk Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Jeg har ikke vunnet en eneste premie i mitt liv så jeg skjønner ikke hvorfor jeg prøver Lenge leve optimismen! Lenke til kommentar
alos Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 den jukser fortsatt og klokken er etter 15. Mulig scriptet burde fikses? Lenke til kommentar
bunnlose Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 eg henta ned siden for en stund siden.. men svarte ikkje før nå.. men la merke til att eg hadde svart feil på siste spørsmål.. enda eg dobbeltsjekka att eg hadde svart riktig.. håper det blir akseptert likevel.. bunnlose Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Funker her. Viser rette svar hos meg iallfall. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Jeg fikk ikke den buggen, flaks at dere fiksa det, trenger nytt kabiss, så slipper jeg å bruke tid på å modde et gammalt stygt et . Ganske tung er det også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Jeg fikk ikke den buggen, flaks at dere fiksa det, trenger nytt kabiss, så slipper jeg å bruke tid på å modde et gammalt stygt et . Ganske tung er det også. Du kan kjøpe det av meg når jeg vinner det. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Huff, også jeg som har så lyst til å delta også er jeg diskvalifisert.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Brukermoderatorer er ikke medarbeidere i HW.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå