Dumbo Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 En kamerat av meg spillte RA2. Han bygde mange tankser og skulle til å flytte på dem og plutselig sluknet PC'en. Han prøvde å skru den på igjen, men ingen reaksjon.. For meg høres det mest ut som PSU'en, men jeg er ingen "ekspert" så om noen av dere hadde hatt noen forslag så hadde det vært fint.. På forhånd takk.. Håper på en snarlig løsning av problemet.. Dumbo aka sim Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Mulighet for å sjekke deler i en annen maskin da..? det er jo det enkleste.. Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 1. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2002 ja.. vi skal prøve litt i morgen.. tror ikke han vil til å teste deler i kveldså vi prøver i morgen. Men siden det ikke er noen reaksjon, verken viften i PSU eller noe som starter kan det jo være PSU'en? dumbo aka sim Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 sjekka om kontakten står i?.... :smile: Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Det kan det helt klart. Lykke til med testinga i alle fall :smile: Hvis noe skulle være ødelagt så er det jo mye som fortsatt funker går jeg ut i fra.. Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 1. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2002 hehe.. han fikk visst PC'en sin til å virke igjen.. ha skiftet bare strøm kabel.. Kan det ha vært derfor den ikke ville starte.pga. strøm kabelen? Dumbo aka sim Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 kanskje den andre ikke satt skikkelig i... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå